tehostimen simpukka löyti paikkansa tuosta, runko tietysti holkitettu, sektori varsi on takaveto hiluxista napattu joka puottaa vähemmän ku 61:sen ja on myös lyhyempi sekä pienellä kartiolla. nyt ku laitetaa highsteer varret nii ohjaus geometria pysyy aikalailla alkuperäsenä koska ne highsteer varrethan on lyhyemmät ku alkuperäiset ja ku kartio on pieni nii ohajus voidaa rakentaa käyttämällä 2 samanlaista niveltä, ei tartte niin paljoo erilaisia varaosia roudata mukana.
mätä työt edellee keske ja jakolaatikko on osina myös ku japanin maalta tilattuja laakereita oottelen. suomesta yks laakeri n.80€+15€ rahti ja sama laakeri oli n.25€ japanissa, koyon valmiste ja rahti 30€ luokkaa, toinen neulalaakeri jonka tilasin nii suomessa 30€ ja japanista 2,8€ tilasin vaa välttämättömät ku firmasta ei mitää kokemusta nii ei kaikki rahat mee taivaan tuulii jos paskaa tulee tilalle. parasta oli siin firmas et toyotan orkkis varaosa numerolla pysty hakee osia
