väliin kun on tylsää saa aina pähkähulluja ideoita!
että mikähän olis hjn isoin vertailumoottori, ja tehokkain.
jos tommosta cumminsin 5,9L sais hjhin tunkee
Lähetetty: Ma Joulu 13, 2010 8:41 pm
Kirjoittaja hj60
Ei ihan saa 5,9 cumminsia, ja mitä maailmalla ovat sitä nelipyttystä 4 litran versiota laittaneet, niin vaatii kymmenkunta tuumaa korotusta että sopii konepellin ja etuakselin väliin. Ja painaa jo nelipyttysenä palijo, 2H on kevyttä rautaa...
Eikös Pohjois-Savossa, Lapinlahdella ollut aikoinaan HJ60, joka oli leimattu Mopar'in 360'' - bensakasilla, litratilavuuttahan siitä tulee juurikin tuo 5,9 litraa.
Toki "vanhaan hyvään aikaan" on monia muitakin erikoisia laitteita saatu leimattua, jotka eivät enää nykypäivänä onnistu.
Lähetetty: Ti Joulu 14, 2010 5:44 am
Kirjoittaja hj60
Ja vanhaan hyvään aikaan poikkeuslupiaki sai helpommin, ihan harrasteperusteella vaikka 38" renkaat, nykyään pitää tarvita töissä ja silti 35" on maksimi Toyotissa...
Lähetetty: Ke Joulu 15, 2010 8:59 pm
Kirjoittaja pee
eiks se bensakrematorio, joku 4,5 litranen kelpaa verrokiks ? vai onk taas "eri sarjaa"
sillähän pääsis äkkiä laskien 350 seen...
Lähetetty: To Joulu 16, 2010 5:46 am
Kirjoittaja hj60
Mennäänkö tuossa 4,5 litrassa kaheksankytäsarjaan? Nuo mun linkittämät on just bensakoneita, ja tuo 4,2 mun tietääkseni isoin.
Lähetetty: Su Joulu 08, 2013 2:42 pm
Kirjoittaja pemaripoju
jos kerran vanhemmat ku 1983 rekisteröidyt saa muuttaa takas maastohenkilöautoks, niin mites jos tonne hjhin runnois samalla pensakasin niin onko toi 4,2L +25% isoin. siis noin 5,25L mitäs tälläsiin rajoihin olis tyrkyllä? tehot vissiinki 186hp max?