Tuntuu paikallisessa rengasliikkeessä olevan vähän epätietämystä että minkälaiset vanteet (leveys ja offset) mun pitäs suhteellisen orkkis BeeJiihin laittaa tuolla rengaskoolla.... Ja eihän minullakaan tähän asiaan oikein vastausta ole niin aattelin kysästä täältä??? Ja tietenkin jos jollain löytyis semmoiset sopevat valssit niin tarjotahhan toki voi...
kirjanmukaan 8,5 ai olikose 9". 10 on virallisesti llian leveä ja 8 kapea, mutta onhan noita 7-8-10 vanteilla. (8 on ihan passeli) 9 tuumasia en ole nähnyt missään. Riippuu paljon katsurista hyväksyykö. -44:llä sitten levikkeet laitettava.
Offsettina -20 mahtuu ainakin mulla. ja siitä aina -44 asti. Riippuu sitten vielä siitä keskiöstä sopiiko. Eri merkeissä on pienempiä keskireikiä ja sitten semmosia jotka ottaa kiinni niihin jarrurummuissa edessä oleviin tasapinotus kalikoihin.
Juuh... Eipä voineet taata paikallisessa että oikianlaiset vanteet tulis... Niimpä sanoin että minä hommaan ne vanteet... Jahas ja mistähän minä ne nyt tilaisin että tulee kerralla oikianlaiset??? Ja mulla on tosijaan eturummuissa ne palikat vai takana on sitte silijät.... Hoksasin sen ku yhtäkkiä katottuna samallaiset mannelssit ei oikein pohjannutkaa...