Kuva Kuva

toyotan Alkuperäiset lukkovanteet

General chat

Valvoja: Käyttäjä

akipell

toyotan Alkuperäiset lukkovanteet

Viesti Kirjoittaja akipell »

elikkäs olen kuullut että lukkovanteiden ulkokehällä oleva rengas voi lähteä irti esimerkiksi liikatäytön seurauksena. Löytyykö omakohtaisia kokemuksia kyseisestä vanteesta?. sattuu vain olemaan vanteet nyt kesä käytössä ja hieman epäilyttää ,jopa pelottaa .että näin
pemaripoju

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

minuakin kiinnostais noiden lukkovanteiden käyttökokemukset, kun niitä on nyt kaksi sarjaa pihassa. pysyykö kehät paikoillansa offatessa, ja kuinka isoon renkaaseen se alkuperäinen sisärengas venyy? meneekö esim lapikas hyvin vanteelle.
Antsa

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Se vanne pääsääntöisesti karkaa jos on karatakseen täyttövaiheessa renkaan asennuksen yhteydessä.

Eli jos jostain syystä joudut vaihtamaan kumit vanteille niin ensitäyttö mielellään pitkällä letkulla vaikka nurkan takaa,tai ainankin siten että itse rengas on pystyssä ja itse seisoo kulutuspinnan suunnassa,ja koko homma siis ulkona siten että ei renkaan eikä varsinkaan sen lukkovanteen suunnassa ole lähellä mitään särkyvää tai loukkaantuvaa materiaalia.

Tai jos omistaa jonkun tukevan häkin niin sitten se rengas sinne ja itse ulos.
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
A-P

Viesti Kirjoittaja A-P »

Kuorma-autojen lukkovanteiden historian aikana moni ellei usea on päässyt hengestään juurikin täyttövaiheessa tapahtuneesta äkillisestä purkautumisesta johtuen. Toyotan vanne ei välttämättä tapa, mutta...
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
r2ree

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Met ajettiin monta vuotta kilpaakin lapikkailla, jotka ovat edelleen lukkovanteilla. Tuli niiden kanssa tuhdattuakin, pelko perseessä asennusvaiheessa.

Eihän ne lukkorenkaat mihenkään pääse kun rengas painaa ne kiinni vanteeseen ja ruoste vielä liimaa ne aikasten hyvin.

Jos kuvittelis olevan keskellä saharaa, noita on helpompi paikata kun jotain tupelesta..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
JIIHAA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JIIHAA »

Hyvät ne on jos ne lukot on kunnossa. En epäilisi yhtään käyttää eikä niillä henki lähe kun käyttää järkee.
Vastaa Viestiin