Sivu 1/2
vihjeitä hj 60 ostoon
Lähetetty: Ke Maalis 03, 2010 7:18 pm
Kirjoittaja vilkin
moro.olen uusi täällä,ajattelin tuollaisen hj 60 ostaa.kaipaisin kokemuksia,neuvoja.esim paljonko on diesel vero 3+3 pakussa?
Lähetetty: Ke Maalis 03, 2010 7:41 pm
Kirjoittaja JIIHAA
Muistelen, että 100€ pintaan jos ei allekkin. Kuitin kun kaivelis niin tietääs varmasti.
lisää kysymyksiä
Lähetetty: To Maalis 04, 2010 7:42 pm
Kirjoittaja vilkin
täältähän löytyy vaikka mitä tietoa..mutta kuis onko kaikissa hj 61 automaattiset napalukot?
Lähetetty: To Maalis 04, 2010 8:08 pm
Kirjoittaja pemaripoju
ei ole yhdessäkään!
Lähetetty: To Maalis 04, 2010 8:45 pm
Kirjoittaja A-P
pemaripoju kirjoitti:ei ole yhdessäkään!
Eikä tule!
HJ on oiva hankinta. Jämäkkä peli ajella, tilava kuin mikä, ja aina pieksää etenemisessä minkä tahansa suurperheen tilagrandvoyagerit. Tärkeenpänä ominaisuutena näissä pidän ajotietokoneiden, väylien ja ohjainyksiköiden puutetta, eli ei mitään ihmisjärjellä selvittämättömissä olevaa tekniikkaa. Vai onko jollain joskus mennyt moottorinohjausjärjestelmä vikatilaan?
Hoida peli, lue käyttöohjekirjaa vessassa, illalla ennen nukahtamista ja pidä vielä yöt tyynyn alla, niin jo alkaa selviämään!
Lähetetty: To Maalis 04, 2010 9:17 pm
Kirjoittaja JIIHAA
A-P kirjoitti:pemaripoju kirjoitti:ei ole yhdessäkään!
Eikä tule!
HJ on oiva hankinta. Jämäkkä peli ajella, tilava kuin mikä, ja aina pieksää etenemisessä minkä tahansa suurperheen tilagrandvoyagerit. Tärkeenpänä ominaisuutena näissä pidän ajotietokoneiden, väylien ja ohjainyksiköiden puutetta, eli ei mitään ihmisjärjellä selvittämättömissä olevaa tekniikkaa.
Vai onko jollain joskus mennyt moottorinohjausjärjestelmä vikatilaan?
Hoida peli, lue käyttöohjekirjaa vessassa, illalla ennen nukahtamista ja pidä vielä yöt tyynyn alla, niin jo alkaa selviämään!
Edic mulla ainakin paskana ja vaijerilla sammuu

Lähetetty: To Maalis 04, 2010 9:27 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
:-)
Lähetetty: To Maalis 04, 2010 10:20 pm
Kirjoittaja vilkin
juurikin tuon takia ajattelin hommailla hj,ei ole ylimääräisiä sähkö härpäkkeitä.ja nimenomaan tulee perhe käyttöön.noita napalukkoja vaan mietin,että millä opetan emännän käyttään niitä

Lähetetty: To Maalis 04, 2010 10:23 pm
Kirjoittaja pemaripoju
kyllä ne napalukot kääntyy ihan naisen sormillakin, mutta eikös ne kannata laittaa syksyllä kiinni ja avata keväällä kun tarve loppuu?
itse ainakin tehnyt niin!
Lähetetty: To Maalis 04, 2010 10:31 pm
Kirjoittaja vilkin
mietin vaan että paljonko enemmän menee löpöä jos ajelee napalukot kiinni koko talven
tuleekohan kuinka monen auton mukana käyttö ohjekirja vielä tulee

Lähetetty: To Maalis 04, 2010 10:56 pm
Kirjoittaja vilkin
mitäs eroa noilla hj 60/61 muuten on kuin toisessa puhallin ja nopea neliveto napilla..
Lähetetty: Pe Maalis 05, 2010 12:25 am
Kirjoittaja tojotti
hj 61:ssä on myös etu ja taka tasauspyörästöjen lukot joiden kahvat on etupenkkien välissä.polttoainetta kuluu enemmän jos napalukot kiinni,ei kuitenkaan paljoa enemmän mitä nyt siitä etutasauspyörästä tuleva vierintävastus aiheuttaa.
Lähetetty: Pe Maalis 05, 2010 8:33 am
Kirjoittaja parta
muuan maasturipurkaamon kaveri tuumaili että 60 kone lujempi kuin 61 eli kestää hurjemmat kilometrit tiedä sitten mutta ite ollu tyytyväinen eiole jättäny välille kertaakaan (hj60) ja vuodessa ajoin 22000 mittarissa nyt noin 590t ja osat halpoja ei juuri eroa pornstarter bussin osiin! suosittelen

Lähetetty: Pe Maalis 05, 2010 9:19 am
Kirjoittaja A-P
Kuusykkösessä ei ole EDICiä ,mutta mulla ei sammu tuo kuusykkönen ihan joka kerta avaimesta. Eikös se alipaineella toimi se sammutuskin? Lie satunnainen vuoto jossain. Korjaantuisi vissiin letkuja vaihtamalla.
Lähetetty: Pe Maalis 05, 2010 11:18 am
Kirjoittaja r2ree
tojotti kirjoitti:hj 61:ssä on myös etu ja taka tasauspyörästöjen lukot joiden kahvat on etupenkkien välissä.polttoainetta kuluu enemmän jos napalukot kiinni,ei kuitenkaan paljoa enemmän mitä nyt siitä etutasauspyörästä tuleva vierintävastus aiheuttaa.
HJ60 löytyy myös nappinelivedolla ja lukoilla.