Sivu 1/1
Bee Jiit
Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 7:30 pm
Kirjoittaja toyota hj60
Eli tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta kun en asiasta tiedä niin kysyn. Eli mitä eroja on Bj 40, 42, 45 ja onkos BeeJiitä vielä 75. Aikomus olisi ostaa lumikoneeks Bj HooJiin tilalle (HJ alkaa oleen loppuun ajettu) ja olis kiva tietää mitä eroo noilla on. Kiitos etukäteen kaikille vastanneille.
Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 7:47 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
BJ40=3.0l pätkä kori. diisselikone,4v.loota semifloater taka-akseli,rumpujarrut...noin suunnileen.
BJ42=3.5l pätkä kori.diisseli,alkupään autoissa 4v.loota jatkossa 5v.
Alkupään autoissa semi taka-akseli muissa fullfloater
BJ45=3.5l kone Pitkä kori/Pic-up.Pikkareissa vissiin aina rumpujarrut.pitkistä ei tietoa.
Missään näissä ei ole akselilukkoja.
BJ75=3.5 diisseli pitkä kori(YK malli) tai pikkari.
Useissa seiskafemmoissa lukkoakselit,akselit samanlevyisiä kuin 40/42/45. series?
täältä lissee.
http://www.autowiki.fi/index.php/Land_cruiser
http://fi.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Land_Cruiser
Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 8:38 pm
Kirjoittaja Tuppu
Elä unohda 70:stä pätkää ja 73:sta "puolipitkää"
Lumiaurahommis vois olla kova sana HZJ-73 koneessa mukavasti ruutia ja näppärä ahtais nurkis!
Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 9:08 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
BJ 70 ja 73 on astetta harvinaisempia suomessa.
Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 9:31 pm
Kirjoittaja r2ree
Käyttäjä kirjoitti:BJ 70 ja 73 on astetta harvinaisempia suomessa.
BJ73 = mun märkä uni..
Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 9:43 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
r2ree kirjoitti:Käyttäjä kirjoitti:BJ 70 ja 73 on astetta harvinaisempia suomessa.
BJ73 = mun märkä uni..

Lähetetty: Ti Helmi 09, 2010 10:59 pm
Kirjoittaja -MaTTi-
Tuppu kirjoitti:Elä unohda 70:stä pätkää ja 73:sta "puolipitkää"
Lumiaurahommis vois olla kova sana HZJ-73 koneessa mukavasti ruutia ja näppärä ahtais nurkis!
Eikä saa unohtaa myöskään BJ43:sta.

Lähetetty: Ke Helmi 10, 2010 5:19 pm
Kirjoittaja Tuppu
-MaTTi- kirjoitti:Tuppu kirjoitti:Lumiaurahommis vois olla kova sana HZJ-73 koneessa mukavasti ruutia ja näppärä ahtais nurkis!
Eikä saa unohtaa myöskään BJ43:sta.

Ja näitä molempiahan löytyy sitten joka tallin nurkalta
jos ratin paikalla ei ole väliä niin täältä metästämään..
http://www.tradecarview.com/
yks tuttu tilas jonkun vanhan maseratin ja rahti tais olla jotain 800USD luokkaa..
Lähetetty: To Helmi 25, 2010 1:04 pm
Kirjoittaja pulu
Käyttäjä kirjoitti:r2ree kirjoitti:Käyttäjä kirjoitti:BJ 70 ja 73 on astetta harvinaisempia suomessa.
BJ73 = mun märkä uni..

mikolhan ois ollu jouten moinen!
Lähetetty: La Maalis 06, 2010 2:30 pm
Kirjoittaja JF
BJ42=3.5l
3431 kuutiosenttimetristä ei minun matematiikallani saa kyllä pyöristeltyä kuin 3,4 litraa.
Mikään ei ole niin kivaa kuin nussiminen, ja naisen puutteessa kelpaa vaikka pilkku.
Älkääkä hyvät ihmiset myöskään unohtako BJ-60:stä, joka oli kai varsin yleinen esim. Kanadassa. Lisäksi on ainakin tehty malleja BJ-46, BJ-70, BJ-74 ja jopa BJ-55 (tehdas teki niitä muistaakseni n. kuusi kappaletta).
Ei sitä enää oikein muista kaikkea samalla tavalla kuin nuorempana.
Lähetetty: La Maalis 06, 2010 7:32 pm
Kirjoittaja A-P
Aah, BJ-71, 13B-T suoraruiskuturbolla ja lehtijousin, mutta onko siltikin "pikkukoppainen"?