Heitin privaa Däckonlinelle,kysyin missä mättää ku että oo ajatellut meitä Bj omistajia?Kerroin että 7.50 16 nastoilla ois hyvä juttu.Kestihän tuo pari päivää kunnes alkoi homma sutimaan ,nyt on tarjolla Gudiksia: Ultra Grip lastiluokka 122 hinta jottain 160e/kpl.Minä tilasin jo omani.
Merkillistä?kun ettii kuvia g46 renkaasta niin näämpäs ihan eri rengaskuvion ku mitä tämä firma puputtaa.Tämä Googlelta nähtävä kuvio on mielestäni "herkullisempi."
Vaan pojat unohti lähettää nastat mukkaan.Jossakin on tullu pikku virhe lähettivät Goodyear Cargo Ultra Grip talvitöppöset ilman nastoja.Onko kukkaan muu saanut vielä omia.?Hätäsesti katottuna nämä tuntuvat olevan aikalailla Micheliinin korkusia.
Rengas online tarjoo ainoastaan Firestonen MS 212-4WD rengasta
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
No pitihän tuo arvata että tämä tilaus Däckonline:tä( teillä Rengasonline)mättää ekas mainostavat että LÖYTYY!.Sitte ku toimitettu väärät renkaat asiakkaalle,tulee palautetta että :"Näitä nastotettuna ei taida olla ees olemassa ,lähetämpä kyselyä tonne varastolle että tarkistavat mikä mättää"Että kaikenlaista.Luulis ihmisten olevan skarppina tämmösena huonona aikana on niin monta työtöntä jotka mielellään haluaisivat työpaikan.Homma ei tunnu toimivan tuolla varaston puolella täsä firmassa .Tämä heppu jolle oon lähettänyt postia sano että korkeintaan 10 päivää kestää tämmösten munauksien oikaisu,niin olen ymmärtänyt asian.