Heipä te kaikki ihanat ihmiset!
Valvoja: Käyttäjä
Heipä te kaikki ihanat ihmiset!
Nyt on kulunu ihan liian luvattoman kauan siitä, kun oon teitä viimeksi täällä (v)ihastuttanu, että oli ihan pakko kirjottaa jottain.
Siis tiedoksi vaan, että minä rakastan teitä kaikkia, ootte ihan mahtavia ihmisiä. Kamala ikävä on porukkaa, kun ee oo päässy minnekään ihmettelemään maailman menoa. Sitä täällä neljän seinän sisällä alkaa pikkasen jo tylsistymmään.
No joo, ei mulla taaskaan tän kummosempia. Kiitos ja anteeksi.
Siis tiedoksi vaan, että minä rakastan teitä kaikkia, ootte ihan mahtavia ihmisiä. Kamala ikävä on porukkaa, kun ee oo päässy minnekään ihmettelemään maailman menoa. Sitä täällä neljän seinän sisällä alkaa pikkasen jo tylsistymmään.
Re: Heipä te kaikki ihanat ihmiset!
Junella on lääkitys ainaskin kohillaan..junebella kirjoitti:Nyt on kulunu ihan liian luvattoman kauan siitä, kun oon teitä viimeksi täällä (v)ihastuttanu, että oli ihan pakko kirjottaa jottain.

Miksei kaikki vois olla yhtä hyviä ihmisiä. Tuommosia toivotuksia tarvittais enämpi.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
-