Kuva Kuva

Kontakteja Venäjälle

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Kimble
Viestit: 115
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 8:21 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Kontakteja Venäjälle

Viesti Kirjoittaja Kimble »

Tervehdys arvon cruiserimiehet!

Syntyi tarve hommata erilaisen kaman varastointia varten laatikoita. Minulla on omistuksessa yksi Neuvostoarmeijan harmaa puulatikko joka on mielestäni oikein toimiva ja hyvä. Laatikko on ollut jonkin laitteen kuljetulaatikko. Haluaisin lisää saman tyyppisiä lootia.

Nyt haeskelen kontakteja Venäjälle jotta saisin hommattua Neuvostoarmeijan säilytyslaatikoita, esimerkiksi kivääri- yms. puisia kuljetuslaatikoita.

Onko kellään kontaktia Venäjälle/ Venäjän armeijan liepeille jonka kautta ko. lootia voisi alkaa kyselemään? (Itse en henkilökohtaisesti tunne esim. Viktor Boutia) Tosin tässä tapauksessa laatikot saavat olla tyhjiä....
Kimble, :shock:
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton
Nikkari
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 12:21 pm
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Nikkari »

Yksi tutustumisen arvoinen vaihtoehto laatikkoasiaan on myös:

www.mil.fi/asiointi/myymalat/myymalat.dsp

Heilllä on ollut myynnissä vihreäksi maalattuja, erittäin vankkatekoisia puulaatikoita. Laatikoiden kannessa valkoisella teksti niiden silloisesta sisällöstä, esim: "taloustarvikkeet", "suojeluvälineet", "ensiapu", ym...

Näiden hinnat eivät päätä huimaa, joten laatikoden hinta/laatusuhde on taatusti kohdallaan - eli kenenkään ei kyllä kannata alkaa tekemään tuohon hintaan itse. Löytyy usein muutamaa eri kokoa, ovat asiallisia moneen tarkoitukseen. (vuodenvaihteen jälkeen monesti nuo myymälätkin ovat suljettuina, avautuen vasta helmikuussa).

Näitä on ollut usein saatavilla röykkiöttäin myös Puolustusvoimien materiaalihuutokauppojen yhteydessä, jolloin niitä on myyty kiinteällä hinnalla, mm. Keuruun pioneerivarikolla. Itseasiassa ovat olleet vieläkin halvempia, mitä noissa Mil'in myymälöissä. Hinnat ovat olleet aiemmin luokkaa 5-10 e.

www.huutokaupat.com/puolustusvoimat/index.htm

Suositaan suomalaista.... 8)
Kimble
Viestit: 115
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 8:21 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kimble »

Kiitos tiedoista, olen joskus stadista etsiskellyt lootia - en suoraan puolustusvoimien myymälöistä mutta niistä puodeista jotka kauppaavat kaikkien armeijoiden kamaa mutta sieltä ei suuria laatikoita ole vielä löytynyt ja pienten hinta on kova. Esim. jenkkiarmeijan ammoboxi salaisessa agentissa about 30 €.

Kaikesta huolimatta, venäläinen materiaali kiinnostaa edelleen.
Kimble, :shock:
SLCK #248
Tilapäisesti Cruiseriton
Vastaa Viestiin