Kuva Kuva

jarrutettu hojo ja kennon asennus

General chat

Valvoja: Käyttäjä

maaristeilijä
Viestit: 271
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
Paikkakunta: pälkäne

Viesti Kirjoittaja maaristeilijä »

kärry kävi konttorilla toissapäivänä,ei kysytty dynolappua sillä eihän teho nouse yli 20% pelkällä kennolla tai siis tätä mieltä oltiin.eikä varmaan noussutkaan kun vähän ainetta otettiin pois.savut 0.83 ja hevosia varmaan 120.pitää laboroida miten vähän nyt kuluttaa,kiihtyvyys palas ainakin kivikaudelle takaisin aikaan ennen ht mottia.no ei aivan muttei paljon toisinkaan.
maaristeilijä
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

maaristeilijä kirjoitti:kärry kävi konttorilla toissapäivänä,ei kysytty dynolappua sillä eihän teho nouse yli 20% pelkällä kennolla tai siis tätä mieltä oltiin.eikä varmaan noussutkaan kun vähän ainetta otettiin pois.savut 0.83 ja hevosia varmaan 120.pitää laboroida miten vähän nyt kuluttaa,kiihtyvyys palas ainakin kivikaudelle takaisin aikaan ennen ht mottia.no ei aivan muttei paljon toisinkaan.
Nousee tai sitten ei, mutta silti pitäisi lappu olla + muutoskatsastus jos cuuleri on jälkiasennettu tai vaihdettu alkuperäisestä johonkiin muuhun.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Vepa
Viestit: 25
Liittynyt: To Loka 12, 2006 9:40 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vepa »

Kaveri leimas 60:sen turpolla ja välijäähyllä niin leimamies oli sanonut että oot mutkan laittanu muttei puuttunut sen enempää asiaan vaan löi konepellin kiinni. :lol:
Heikki L
Viestit: 268
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 10:24 pm
Paikkakunta: Pornainen

Viesti Kirjoittaja Heikki L »

kuinkas isot noi välijäähyn lähdöt tarvis olla 12-ht:ssa`?
Porukat käyttäny vissiin 3" lähtöjä mutta riittääkö pienempi?
esim 2"?

Itellä olis semmonen 2.5" lähdöillä oleva, ahistaakohan....?
Onnellinen maastobusseilija......

HJ61 Eläkkeellä...
HJ60 Metsäritsa
HJ55 Rojekti
Avatar
-MaTTi-
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 9:45 pm
Paikkakunta: Jokela

Viesti Kirjoittaja -MaTTi- »

hojo61 kirjoitti:kuinkas isot noi välijäähyn lähdöt tarvis olla 12-ht:ssa`?
Porukat käyttäny vissiin 3" lähtöjä mutta riittääkö pienempi?
esim 2"?

Itellä olis semmonen 2.5" lähdöillä oleva, ahistaakohan....?
Ei varmasti ahdista, ei ne oo kun varmaan 2" uudessa Land Cruiser V8:ssakaan:
Kuva
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

niin eihän siinäkään turbon "nielussa" ole halkasija kuin 20-30mm!
Avatar
Hantuuki
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 10:01 am
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja Hantuuki »

Noniin Laitetaan omankin romun lukema esille:
HJ60 (ct-26+cooleri) 107kW ja 304,5 Nm(ahdot 0,5) Uutena lie 102hp ja 245Nm.
Viritys oli siis onnistunut kun tehoa on näin jälkeenpäin enemmän :D
Viimeksi muokannut Hantuuki, Ma Kesä 15, 2009 10:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
napamutteri-avaimia 54mm
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

Tuo on kyllä hyvä tulos 2h moottorista enemmän heppoja kuin vakio 12ht:ssä.
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

Hantuuki kirjoitti:Noniin Laitetaan omankin romun lukema esille:
HJ60 (ct-26+cooleri) 107kW ja 304,5 Nm Uutena lie 102hp ja 245Nm.
Viritys oli siis onnistunut kun tehoa on näin jälkeenpäin enemmän :D
Mihinä penkitit?
1987 LJ70
Avatar
Hantuuki
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 10:01 am
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja Hantuuki »

Seinäjoen ammattikorkeakoulu, törnävä
napamutteri-avaimia 54mm
burton
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 12:14 am
Paikkakunta: Lahti

utelias

Viesti Kirjoittaja burton »

millasia teholukemia muut on saanu 2H-koneesta?
ja mikä ahdin, cooleri vai ei? paine?

tuossa alkaa tekniikka päivitys lähiviikkoina ja olis kiva saada vähän tietoa mitä vois odottaa.
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
Avatar
Hantuuki
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 10:01 am
Paikkakunta: Nurmo

Viesti Kirjoittaja Hantuuki »

Laittakaa nyt niitä lukemia! OLIS kiva kattella ja keräillä lukemia tänne!
napamutteri-avaimia 54mm
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

tarttis eka saada kytkin mikä pitää! varmaan joutuu excedyn pakettia kokeileen jahka rahatilanne antaa myöden!
valtatie
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Tammi 28, 2009 12:40 pm
Paikkakunta: Kns

Viesti Kirjoittaja valtatie »

104 kw 3468 RMP. 316 Nm/2500 rmp. 1200 RMP/ 250 Nm. Ahtoja 0,5 -1,5 välillä. Turbon ja pakosarjan välistä putki railossa. Olis varmaan menny kone rikki jos olis ollu ehjä. Ilman välijäähyä.
HJ: Arkeen ja juhlaan
Avatar
Hurrigane
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 9:20 am
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Hurrigane »

Olisiko jollain laittaa noita mallien vertailupapereita katsastusta varten, esim HJ60/61 tai ehkä Matin mainitsemaan FJ62?

Oma luvattoman pitkään kestänyt projekti on nyt pumpunsäätöä, tehonmittausta ja muutoskatsastusta vailla. Kokoonpanossa 3.0 TD SAABin VNT-ahdin, 2,5" putki, välijäähdytin ja dumppi.
Vastaa Viestiin