Cruiserien ale! Svedulassa
Valvoja: Käyttäjä
Cruiserien ale! Svedulassa
Kattokaa hyvät immeiset ku on nättiä vehettä tarjolla .Polttoaineen kallistuminen on tehnyt tehtävänsä. Hinnat on alhaalla.Tuntuu että myyjät kilpaa laskee autojensa hintaa.Osote Blocket.se . Saksan hinnat tuntuu minusta kalliinmalta. On TLC 100,95,70,75 ja 120 ym. tarjolla.
- tracer_bullet
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 6:36 pm
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Mallinmerkinnan ensimmainen kirjain kertoo moottorin. Eli nuissa kaikissa on eri koneettracer_bullet kirjoitti:Mites toi PZJ eroaa esim. BJ:stä ja LJ:stä?
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
50 vuotis juhla mallin j9 sarjaa on alkanut tippua myyntiin .Hinta puoli alkaa lähenteleen lista hintaa (yksityinen kauppaa).Tosin yks Merkki kauppias ressukka yrittää nylkeä 7500e ylihintaa.Syy hintojen laskuun tiisselin hinta ja tiisseli vero noin 1100e vuodessa.Myös valtion uusi suuntaus :Vakuutus yhtiöt itse vastatkoon kolarissa loukkaantuneitten kustannuksissa eli kun TLC pökkää jotakin niin vastapuolelle käy huonosti,siis vakuutus kallistukoon.Päästot vielä sokerina pohjalla laskee hintaa.
PZJ=3.5l 5-pyttynen diesel, lehtijouset ja käsittääkseni isot aksulat. Konetracer_bullet kirjoitti:Mites toi PZJ eroaa esim. BJ:stä ja LJ:stä?
BJ=3.4l 5-mukinen dsl, lehtijouset ja isot aksulat
LJ=2.4l 4-mukinen dsl, kierrejouset ja pienet aksilat
jne: http://www.toyotalandcruiser.dk/modelle ... p?serie=J7
_____________________________
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
- eskimo
Offroad Kainuu ry.
MOI!
Onkos kellään käyttö kokemuksia PZJ-70?
Niissä on ilmeisesti 5 dieseli, lattaraudat ns "HD malli"?. Mitä tarkoitetaan "isoilla akseleilla"?
Onko tekniikka kestävää toyota laatua?
Ruostuvat ilmeisesti samaan tahtiin ku muutkin japanin ihmeet? Kone jota pitäis lähteä kattomaan on vm -91 ja ajettu 220 000km.
Mitä noissa pitäisi erikoisesti huomioida?
//Janne
Onkos kellään käyttö kokemuksia PZJ-70?
Niissä on ilmeisesti 5 dieseli, lattaraudat ns "HD malli"?. Mitä tarkoitetaan "isoilla akseleilla"?
Onko tekniikka kestävää toyota laatua?
Ruostuvat ilmeisesti samaan tahtiin ku muutkin japanin ihmeet? Kone jota pitäis lähteä kattomaan on vm -91 ja ajettu 220 000km.
Mitä noissa pitäisi erikoisesti huomioida?
//Janne
parissa pzj:ssä kaksoismassavauhtipyörä tullut tiensä päähän n.200tkm paikkeilla. molemmista kuului ensiksi sellanen "sirittävä" ääni ja sitten meno loppui. toinen korjattiin ekan kerran hitsaamalla huimapyörä jäykäksi mutta korjaus ei ollut kovin pitkäikäinen.
toiseen tuli toyotan tiskiltä uudet korvaavat osat jotka maksoi liki 1500e!!! toisen korjaus tehtiin laittamalla uusi vauhtipyörä ja kytkin vanhemman mallin hdj80:stä, osat sopivasti löytäen alle 500e remontti itse tehden.
muuten perus toyotaa, käy, kukkuu ja liikkuu kunhan huoltaa sopivasti.
toiseen tuli toyotan tiskiltä uudet korvaavat osat jotka maksoi liki 1500e!!! toisen korjaus tehtiin laittamalla uusi vauhtipyörä ja kytkin vanhemman mallin hdj80:stä, osat sopivasti löytäen alle 500e remontti itse tehden.
muuten perus toyotaa, käy, kukkuu ja liikkuu kunhan huoltaa sopivasti.
Tinkaus varaa on!
Viimeisien tietojen Ruotsissa seisoo liikkeissä 90000 käytettyä autoa.Isojen autojen ,SUV ym. Hinnoissa on arviolta noin 20% ylihintaa.Oon huomannut yhenkin TLC hinta on puonnut 4500e eikä vieläkää kauppa käy.(Ostettu ruppusena KVD:ltä,sitte rempattu)
kuorma-auto lc 100
Voiskos tuollaisen satasen tuoda ruotsista suomeen kuorma-autona ja vielä ilman autoveroa? http://www.blocket.se/vi/38523085.htm?ca=11