Kuva Kuva

Cruiserien ale! Svedulassa

General chat

Valvoja: Käyttäjä

hzj75
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 19, 2006 7:28 am
Paikkakunta: Tukholoma

Cruiserien ale! Svedulassa

Viesti Kirjoittaja hzj75 »

Kattokaa hyvät immeiset ku on nättiä vehettä tarjolla .Polttoaineen kallistuminen on tehnyt tehtävänsä. Hinnat on alhaalla.Tuntuu että myyjät kilpaa laskee autojensa hintaa.Osote Blocket.se . Saksan hinnat tuntuu minusta kalliinmalta. On TLC 100,95,70,75 ja 120 ym. tarjolla.
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
Avatar
tracer_bullet
Viestit: 48
Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 6:36 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja tracer_bullet »

Mites toi PZJ eroaa esim. BJ:stä ja LJ:stä?
Toyota BJ-42 -85

#433
Avatar
PETEBJ75
Viestit: 698
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 11:42 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

tracer_bullet kirjoitti:Mites toi PZJ eroaa esim. BJ:stä ja LJ:stä?
Mallinmerkinnan ensimmainen kirjain kertoo moottorin. Eli nuissa kaikissa on eri koneet
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
hzj75
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 19, 2006 7:28 am
Paikkakunta: Tukholoma

Viesti Kirjoittaja hzj75 »

50 vuotis juhla mallin j9 sarjaa on alkanut tippua myyntiin .Hinta puoli alkaa lähenteleen lista hintaa (yksityinen kauppaa).Tosin yks Merkki kauppias ressukka yrittää nylkeä 7500e ylihintaa.Syy hintojen laskuun tiisselin hinta ja tiisseli vero noin 1100e vuodessa.Myös valtion uusi suuntaus :Vakuutus yhtiöt itse vastatkoon kolarissa loukkaantuneitten kustannuksissa eli kun TLC pökkää jotakin niin vastapuolelle käy huonosti,siis vakuutus kallistukoon.Päästot vielä sokerina pohjalla laskee hintaa.
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

tracer_bullet kirjoitti:Mites toi PZJ eroaa esim. BJ:stä ja LJ:stä?
PZJ=3.5l 5-pyttynen diesel, lehtijouset ja käsittääkseni isot aksulat. Kone

BJ=3.4l 5-mukinen dsl, lehtijouset ja isot aksulat

LJ=2.4l 4-mukinen dsl, kierrejouset ja pienet aksilat

jne: http://www.toyotalandcruiser.dk/modelle ... p?serie=J7
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
Avatar
PETEBJ75
Viestit: 698
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 11:42 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

komk kirjoitti:
BJ=3.4l 5-mukinen dsl, lehtijouset ja isot aksulat
BJ=3.4l 4-mukinen
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

PETEBJ75 kirjoitti:
komk kirjoitti:
BJ=3.4l 5-mukinen dsl, lehtijouset ja isot aksulat
BJ=3.4l 4-mukinen
Hups niin tietysti, kopypaste bugi...
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
lacrits68
Viestit: 20
Liittynyt: La Touko 12, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Uumaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lacrits68 »

MOI!

Onkos kellään käyttö kokemuksia PZJ-70?

Niissä on ilmeisesti 5 dieseli, lattaraudat ns "HD malli"?. Mitä tarkoitetaan "isoilla akseleilla"?
Onko tekniikka kestävää toyota laatua?

Ruostuvat ilmeisesti samaan tahtiin ku muutkin japanin ihmeet? Kone jota pitäis lähteä kattomaan on vm -91 ja ajettu 220 000km.

Mitä noissa pitäisi erikoisesti huomioida?

//Janne
lepoantti
Viestit: 206
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 7:14 pm
Paikkakunta: sawo

Viesti Kirjoittaja lepoantti »

parissa pzj:ssä kaksoismassavauhtipyörä tullut tiensä päähän n.200tkm paikkeilla. molemmista kuului ensiksi sellanen "sirittävä" ääni ja sitten meno loppui. toinen korjattiin ekan kerran hitsaamalla huimapyörä jäykäksi mutta korjaus ei ollut kovin pitkäikäinen.

toiseen tuli toyotan tiskiltä uudet korvaavat osat jotka maksoi liki 1500e!!! toisen korjaus tehtiin laittamalla uusi vauhtipyörä ja kytkin vanhemman mallin hdj80:stä, osat sopivasti löytäen alle 500e remontti itse tehden.

muuten perus toyotaa, käy, kukkuu ja liikkuu kunhan huoltaa sopivasti.
hzj75
Viestit: 360
Liittynyt: La Elo 19, 2006 7:28 am
Paikkakunta: Tukholoma

Tinkaus varaa on!

Viesti Kirjoittaja hzj75 »

Viimeisien tietojen Ruotsissa seisoo liikkeissä 90000 käytettyä autoa.Isojen autojen ,SUV ym. Hinnoissa on arviolta noin 20% ylihintaa.Oon huomannut yhenkin TLC hinta on puonnut 4500e eikä vieläkää kauppa käy.(Ostettu ruppusena KVD:ltä,sitte rempattu)
PEKKA58
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2008 8:44 am

kuorma-auto lc 100

Viesti Kirjoittaja PEKKA58 »

Voiskos tuollaisen satasen tuoda ruotsista suomeen kuorma-autona ja vielä ilman autoveroa? http://www.blocket.se/vi/38523085.htm?ca=11
yölento
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Loka 19, 2010 9:26 pm
Paikkakunta: Keitele

Viesti Kirjoittaja yölento »

taitaa loppua kilot kesken...
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
Etuveto? Joku veikkauksen uusi peli vai?
PEKKA58
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2008 8:44 am

Viesti Kirjoittaja PEKKA58 »

Mites tuo satanen on saatu rekisteröityä ruotsissa kuorma-autoksi vai onko siellä eri painot kuorma-autoille
Avatar
Jul
Viestit: 602
Liittynyt: Su Heinä 17, 2005 6:58 pm
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jul »

Onhan noita Suomeen kuorma-autoksi rekisteröityjä HDJ-satasia pari ollut myynnissä Nettiautossa n. vuoden sisässä.
Oisko niin, että Saksassa saatu muutettua kokonaispaino yli 3500 kg:n => Suomessa katsastettu ka:ksi. Pykälät on vissiin aika samat koko EU:n alueella.
BJ75 1987
# 274
Vastaa Viestiin