Kuva Kuva

Viimeinkin takaisin maasto-autojen maailmaan...

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Hammer__
Viestit: 216
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 12:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Viimeinkin takaisin maasto-autojen maailmaan...

Viesti Kirjoittaja Hammer__ »

Tervehdys pitkästä aikaa arvon klubilaiset.. Olen ollut tässä nyt melkein kaksi vuotta ilman maasturia ja nytkään ei tullut aitoa Land Cruiseria kun ei oikein sopivan hintaista ja sopivaa yksilöä kohdalle sattunut, mutta läheltä liipataan eli tuli hommattua 4Runner ja eipä kyllä voi valittaa vaikkei täysiverinen Cruiseri olekaan. On se kyllä mahtava auto ajaa niin tien päällä kuin maastossakin ihan kivasti minun tarpeisiin. Ja varsinkin kun vertaa henkilöautoon. Ja vaikka risukeula onkin, niin ei haittaa minua yhtään, enpä enää luopuisi tuosta, olen niin tykästynyt siihen. Kai sitä Runnerillakin saa osallistua slck:n tapahtumiin, ei kai tämä niin vakavaa ja pilkuntarkkaa toimintaa ole.. :roll:

Tässä viestissä ei sinällään ollut mitään asiaa, mutta ajattelin kuitenkin ilmineerata, että ollaan taas kuvioissa ja klubissakin aktiivisemmin mukana.. :roll: Ja toivottavasti jossain törmää muihin klubilaisiinkin.. :wink:
#SLCK 557
Land Cruiser KDJ95 -00
Menneitä Toyotan maastureita: FJ-40 -75, LJ70 -90, 4Runner -90, Hilux -89
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4321
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

tervetuloa toyotistien ihmeelliseen maailmaan takaisin...
Toki fourrunnerilla voi tulla klupin sessioihin mukaan...onhan se taattua toyota laatua 8)
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Viesti Kirjoittaja hector »

Nice to have you back, vaikkakin "korvikkeella" :wink:
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
maaristeilijä
Viestit: 271
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
Paikkakunta: pälkäne

Viesti Kirjoittaja maaristeilijä »

tojo on tojo oli kyseessä mikä malli tahansa,velipojan suprakin on ihan kiva vaikkei katto ole edes ovenkahvojen korkeudessa.
maaristeilijä
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Viimeinkin takaisin maasto-autojen maailmaan...

Viesti Kirjoittaja itoola »

Hammer__ kirjoitti:Tervehdys pitkästä aikaa arvon klubilaiset.. Olen ollut tässä nyt melkein kaksi vuotta ilman maasturia ja nytkään ei tullut aitoa Land Cruiseria kun ei oikein sopivan hintaista ja sopivaa yksilöä kohdalle sattunut, mutta läheltä liipataan eli tuli hommattua 4Runner ja eipä kyllä voi valittaa vaikkei täysiverinen Cruiseri olekaan. On se kyllä mahtava auto ajaa niin tien päällä kuin maastossakin ihan kivasti minun tarpeisiin. Ja varsinkin kun vertaa henkilöautoon. Ja vaikka risukeula onkin, niin ei haittaa minua yhtään, enpä enää luopuisi tuosta, olen niin tykästynyt siihen. Kai sitä Runnerillakin saa osallistua slck:n tapahtumiin, ei kai tämä niin vakavaa ja pilkuntarkkaa toimintaa ole.. :roll:

Tässä viestissä ei sinällään ollut mitään asiaa, mutta ajattelin kuitenkin ilmineerata, että ollaan taas kuvioissa ja klubissakin aktiivisemmin mukana.. :roll: Ja toivottavasti jossain törmää muihin klubilaisiinkin.. :wink:
Sullahan alkaa olla melko samanlainen toyo-maasturihistoria kuin mulla: bensa 4runneri ajossa ja FJ40 - siis mulla tuo FJ on lähdössä uuteen kotiin, joten jään myös pelkäksi runneristiksi.
Avatar
Hammer__
Viestit: 216
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 12:43 am
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Viimeinkin takaisin maasto-autojen maailmaan...

Viesti Kirjoittaja Hammer__ »

Sullahan alkaa olla melko samanlainen toyo-maasturihistoria kuin mulla: bensa 4runneri ajossa ja FJ40 - siis mulla tuo FJ on lähdössä uuteen kotiin, joten jään myös pelkäksi runneristiksi.
Siis tuon FJ40:n myin vajaa pari vuotta sitten ja sen jälkeen ei maasturia olekaan ollut ennen kuin nyt ja arvatkaa vaan olenko katunut sitä FJ:n myyntiä sittemmin kun ei mitään maasturia ollut. Joten "pelkkä" runneristi itsekin tällä erää olen. Merkille tosin olen ollut uskollinen tämän pari vuottakin eli ajossa on ollut ensin Corolla ja sitten Camry. Mitä tuohon "korvikkeeseen" tulee, niin voihan se ollakin, mutta minä lasken kyllä Runnerin täysiveriseksi maasto-autoksi risukeulasta huolimatta, onhan siinä kuitenkin neliveto ja alennusvaihteisto, mutarenkaat sekä tässä kyseisessä yksilössä on myös manuaaliset napalukot, joka sinällään tiputtaa ainakin bensan kulutusta ihan kivasti. Ja lisäksi runnerissa on ne maastoauton hyvät puolet maantiellä eli saa istua korkealla, näkyvyys on hyvä ja onhan siinä sellainen ison auton "tunne" muutenkin.

Runnerilla aion toistaiseksi myös käydä safareilla, vinssi on tilauksessa jo.. :wink:
#SLCK 557
Land Cruiser KDJ95 -00
Menneitä Toyotan maastureita: FJ-40 -75, LJ70 -90, 4Runner -90, Hilux -89
pete
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 4:58 pm
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja pete »

Pätevä peli se 4 Runner on. Mukava sekoitus, jotta viitsii ajella tielläkin pitenpää matkaa, eikä itketä heti jympsyissä... :D
Vastaa Viestiin