Kuva Kuva

xJ-7 sarjan tuulilasin kehys

General chat

Valvoja: Käyttäjä

#HZJ73#
Viestit: 62
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:23 am
Paikkakunta: Karjala

Viesti Kirjoittaja #HZJ73# »

Tiedustelin tota kehystä tuolta saksasta ja vastaukseksi sain että käy HZJ73 vm-91. Rahti luokkaa 50-60e. Lisäksi kyselin levikkeitä autooni ja niiden hinta 498€.

Näkyy saavat nettitilauksista alennusta euromäärästä riippuen 1000e-10%,, 2500e-15% jne.., joten onko jollain kiinnostusta yhteiseen tilaukseen? (rölli?) numeroni löytyy aiemmasta viestistä
#HZJ73#
Viestit: 62
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:23 am
Paikkakunta: Karjala

Viesti Kirjoittaja #HZJ73# »

Laitoin tilauksen sisään tuulilasinkehyksestä ja lasintiivisteestä sekä levikkeistä. luottokortti ei käy, joten maksumääräys pankista suoraan heidän pankkiin. postittavat kamat vasta kun rahat tilillä. "Toivottavasti lähettävät kamat" ?
Nykyään voi itse hoitaa maksut suoraan omalta tilitä käyttäen ulkomaan maksua (Handeslbankenilla ainakin pelaa)

Kohta olisi myynnissä kunnostuskelpoinen 7-sarjan tuulilasinkehys. Alareunassa sisäpuolella korroosiovauriota sopivasti. Näppärä ukko korjaa, minä en jaksanut ruveta kun ei ole kunnon pellinvääntövehkeitä.

Ja rahti teki 46rahaa.
Rölli
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 5:25 pm
Paikkakunta: Pöytyä

Viesti Kirjoittaja Rölli »

PRKELE...enpä sitten ehtinyt tohon mukaan. Nettipimennossa oleminen haittaa harrastusta.

Kerroppa sitte miten homma toimi kun romut ovat saapuneet.
Avatar
Jul
Viestit: 602
Liittynyt: Su Heinä 17, 2005 6:58 pm
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jul »

#HZJ73# kirjoitti: Nykyään voi itse hoitaa maksut suoraan omalta tilitä käyttäen ulkomaan maksua (Handeslbankenilla ainakin pelaa)
Osuuspankissa maksoin tuolla tavalla ensi kerran muutama vuosi sitten.
BJ75 1987
# 274
Avatar
offroadjouni
Viestit: 14
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 1:42 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja offroadjouni »

Jul kirjoitti:
#HZJ73# kirjoitti: Nykyään voi itse hoitaa maksut suoraan omalta tilitä käyttäen ulkomaan maksua (Handeslbankenilla ainakin pelaa)
Osuuspankissa maksoin tuolla tavalla ensi kerran muutama vuosi sitten.
Kun maksatte Eurooppaan euroilla niin lain mukaan pankki ei voi velottaa maksusta enempää kuin kotimaan maksuista - eli käytännössä netissä tehtäessä toimenpide on ilmainen. Tämä toimii kun valitsee maksutavaksi "OUR" eli maksat oman pankin kulut ja kohdevaluutaksi euron. Tämä toimii myös maihin jotka eivät käytä euroja.

Itse siirtelin tällä tavoin rahaa liettualaiselle tililleni monesti ilman kuluja, eli ainakin Nordean nettipankki on todettu toimivaksi.
#HZJ73#
Viestit: 62
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:23 am
Paikkakunta: Karjala

TILATUT OSAT SAAPUIVAT

Viesti Kirjoittaja #HZJ73# »

putkahtivat pihalle 19.6 eli reilu viikko siitä kun kertoivat, että laittavat tulemaan. Ikkunankehys on "Genuine Toyota parts" eli kylläpä on hintaeroa Suomen hintoihin. Levikkeet ovat lasikuituiset ja laadultaan sellaiset, että voisi vaikka suoraan laittaa kiinni sellaisenaan eli hyvin viimeistellyt. Jos joku nyt haluaa noista tehdä muotit kun ovat irrallaan, niin sopivilla järjestelyillä onnistuu!
Kaikin puolin homma sujui tuon Cruiser-Connectionin kanssa siten kuten oli sovittu.
pulu
Viestit: 239
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

oiskohan noil puljuil,tosin en kyl noist löytänny,irrotettavia takaoven ylä osia,ku joku on ne tost mun virvelistä hukannu!,maksaa toyotal 400e!ni kait ne vois olla vähä halvemmat tuol etelä euroopas!
#HZJ73#
Viestit: 62
Liittynyt: To Maalis 22, 2007 11:23 am
Paikkakunta: Karjala

Vanha kehys löysi uuden omistajan

Viesti Kirjoittaja #HZJ73# »

Vanha kehys siis kierrätetty uuteen käyttöön sopivalla summalla.
Vastaa Viestiin