xJ-7 sarjan tuulilasin kehys
Valvoja: Käyttäjä
xJ-7 sarjan tuulilasin kehys
Kyseessä siis kaadettavan tuulilasin kehys. Löytyy ainakin 73:sta ja 75 pick upista.
Eli nyt kaivattais tietoa mistä sais uuden tollasen? Elvytettävässä kunnossa oleva vanhakin kelpais.
Tojotalta kyselin ja hinta oli huimat 1480€ Jos joku on tollasen lähiaikoina jostain metsästäny tai tietää missä olis niin infoa tulemaan.
Saksassahan on noita 73 jonkin verran niin on sekin käyny mielessä et mahtaiskohan sikäläisiltä purkaamoilta löytyä?
Jotain nyt kuitenkin tarvis keksiä kun toi oma ei ainakaan mun taidoilla ole ehjättävissä...
Eli nyt kaivattais tietoa mistä sais uuden tollasen? Elvytettävässä kunnossa oleva vanhakin kelpais.
Tojotalta kyselin ja hinta oli huimat 1480€ Jos joku on tollasen lähiaikoina jostain metsästäny tai tietää missä olis niin infoa tulemaan.
Saksassahan on noita 73 jonkin verran niin on sekin käyny mielessä et mahtaiskohan sikäläisiltä purkaamoilta löytyä?
Jotain nyt kuitenkin tarvis keksiä kun toi oma ei ainakaan mun taidoilla ole ehjättävissä...
kiitos tiedosta! Juurikin tollanen tarvittais. Ei toikaan ihan halpa ole mut paaaljon parempi kuin toi tojotan hinta.
Tuleeko tollaseen vielä mitä kaikkia kuluja kun se tulee suomeen?
Ootko ite tilannu tai tilaamassa tuolta jotain?
Pitää perehtyä aiheeseen kun en ennen ole mistään ulkomaailmasta itse osia tilaillut. Tai jos löytyis joku jonka kautta sais helposti hommattua.
Tuleeko tollaseen vielä mitä kaikkia kuluja kun se tulee suomeen?
Ootko ite tilannu tai tilaamassa tuolta jotain?
Pitää perehtyä aiheeseen kun en ennen ole mistään ulkomaailmasta itse osia tilaillut. Tai jos löytyis joku jonka kautta sais helposti hommattua.
Yritettiin siis Tupun kanssa tilata paria kattopalaa noihin pikuppeihin. Eka vastaus tuli kuukausien päästä ja toista vastausta ei ole kuulunut vielä, vaikka vastattiin sinne joulun aikaan ja viestit sentään kirjoiteltiin ranskaksi kielitaitoisen avustuksella, eli hidasta on.
Jos joku saa sinne yhteydet kuntoon, olen valmis hoitelemaan kimppatilauskuviot.
Jos joku saa sinne yhteydet kuntoon, olen valmis hoitelemaan kimppatilauskuviot.
BJ75 1987
# 274
# 274
Saksasta saa 399e kappale
http://cruiser-connection.de

Enpä onnistunu löytää tuolta sivuilta??? Jäiköhän multa jotain huomaamatta vai ootko kysynyt ton tiedon erikseen sieltä?pertsa kirjoitti:Saksasta saa 399e kappalehttp://cruiser-connection.de