ruostetta
Valvoja: Käyttäjä
ruostetta
Miten kannattaa tehdä pohjatyö jos on ruostetta , eikä viitsi vaihtaa uutta peltiä ruostuneen tilalle .
Hiekkapuhallus/mekaaninen ruosteen poisto
Pohjamaali 2X
Pintamaali
Tarvittaessa massa...
Pohjamaali 2X
Pintamaali
Tarvittaessa massa...
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Täytyykin pistää korvan taakse jos pulun kanssa tekee autokauppaapulu kirjoitti:lasikuitukittiä ja rysä myyntiin!

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa

----------------------------------------
Ei oo rysä tää. Pari kohtaa on sellaista noissa lasin kehyksissä ettei aivan viitsi alkaa peltiä hitsailee joten oiskohan tuo tälläkonstin laitettu , että ruosteen irroitus teräsharjalla porakoneenkera/ruosteenestopohjamaali/metallikitti/happomaali/hiontamaali ja työkonemaali. Näin olen ajatellut. Pitäs opetella laittaa näitä projektikuvia niin pulu menis sanattomaksi.
Porakoneen teräsharjalla tai neekerintukalla ei saa kaikkea ruostetta pois, vaikka siltä saattaa näyttääkin. Hiekkapuhallusta vaan kehiin, niin ei tarvii korjata sitten pari kk - vuoden päästä uudestaan. Tarpeeks pienet puhallusvehkeet kun on, niin pysyy puhallusalue hallittuna ja ainahan sitä voi suojata ympäryksen esim. kumimatolla. Ja kitti tulee sitten suoraan pellille, eikä pohjamaalin päälle, vaikka moni tekeekin juuri päin vastoin.
#428
No hei haloo, lähtökohtaisesti jokaisella järkevällä ihmisellä pitäisi olla periaate, ettei missään tapauksessa tee autokauppaa pulun kanssa, näinhän kerrotaan jo PS:comin aloittelijan FAQ:ssa!Käyttäjä kirjoitti:Täytyykin pistää korvan taakse jos pulun kanssa tekee autokauppaapulu kirjoitti:lasikuitukittiä ja rysä myyntiin!

No ei vaan..ainakin mun pululta ostettu ruiseri on osoittautunut jopa oletettua paremmaksi ja vähintäänkin hintansa arvoiseksi..ellei painonsa arvoiseksi kullassa

SLCK #30
nii eipä tohon ruosteen kans pelehtimiseen ole ku yks lääke mikä on jo tullu selväks jos tosiaan on pito malli,ja jos et jaksa hitsata ni laita edes kemiallista metallia se kestää varmasti paremmin ku kitti! ja panu se sun läjäs on hiekka puhalettu ja maalattu semmosil myrkky maaleil et viher piipertäjät heittäs volttii et pitäs kestää sun käytös aika pitkään varsinkaan ku sä et edes aja sillä,mitä haaskausta! 

Jos pellissä ei ole tippaakaan ruostetta ja karhentaa pellin karkealla hiekkapaperilla, niin pakkeli pysyy paremmin kuin jos pohjamaalaa pellin. Jos kaikkea ruostetta ei saa pois pellistä, niin sitten saattaa pohjamaali pakkelin alla hidastaa ruosteen tulemista uudelleen esiin.tappura kirjoitti:Tänään tuo varaosaliike sanoi , että kitti pohjamaalattuun pintaan . ja näin tein . Alla ruostesuojapohjamaali . kumpi lie oikein ? .
#428