Surffailin tänään nettiautossa ja löysin tuolta jännän näkösen cruiserin.
http://www.nettiauto.com/1707338
Kyllä muuten on siistin näkönen tojota.
Pari kysymystä kuitenki tuli mieleen tuota tekstiä lukiessa
Minkä takia siinä on voimanulosotto ja ilmajarrut.
Sveitsissä sillä on näköjään saanut vetää 6000kg peräkärryä eli ilmajarrut voin ymmärtää jos sillä todellakin on vedetty jotain tosi isoa kärryä. Mutta se VOA, onko tuolla sitten pyöritetty jotain isoa laitosta (kompuraa tai agregaattia)? Mittarissa on 170tkm mutta paljonkohan tunteja itse moottorilla on? Ei tuo kuitenkaan missään duunari-käytössä ole ollut kun kerran noin siistin näkönen.
Mites muuten toi FJ-62. Suomen liikenteessä kai noita on aika vähän... Paljonko tuollainen vetää bensaa sadalla ja miten suomessa on varaosia? Kuinka suuri operaatio olisi istuttaa HJ-61 tekniikka tuollaiseen?
Kokeilin hakua mutten löytänyt mitään relevanttia tietoa
Nettiautossa
Valvoja: Käyttäjä
- tracer_bullet
- Viestit: 48
- Liittynyt: Ke Syys 12, 2007 6:36 pm
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Eiköhän tuollaisen dieselöinti ole melko yksinkertainen operaatio, mutta onko kannattavampaa maksaa vähän enemmän bensasta ja nauttia 170tkm ajetusta tekniikasta, kuin vaihtaa se kuuluisa miljoonan ajettu afrikkamoottori ja samalla alkaa maksamaan 800€/v veroja. Saahan sen tietysti halvan veron 1+2 -malliseksi, mutta silti pitäytyisin bentsiinissä.
Muita kuin perusvaraosia esim. suodattimia saa luultavimmin halvimmalla tilaamalla ne joko jenkkilästä tai Australiasta. Eiköhän Suomen Toyotaltakin saa kaiken, mutta hinta voi olla vähän eri.
Muita kuin perusvaraosia esim. suodattimia saa luultavimmin halvimmalla tilaamalla ne joko jenkkilästä tai Australiasta. Eiköhän Suomen Toyotaltakin saa kaiken, mutta hinta voi olla vähän eri.
#428