Kuva Kuva

Rautalanka ohjeet kuvien lähettämiseen

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
killerwo
Viestit: 349
Liittynyt: To Marras 25, 2004 3:37 pm
Paikkakunta: Kemi

Rautalanka ohjeet kuvien lähettämiseen

Viesti Kirjoittaja killerwo »

On se v....u ku ei onnistu laittaa avatar kuvaa omaan profiiliin. Jos oon käsittänyt oikein niin "omat tiedot" sivun ala reunassa on avatar-kuvien ohjaus paneli johon voi laittaa linkin mistä kuva tulee. No laitoin siihen kuvan osoitteen(simolinsivuilta) ja mitään ei tapahdu. kuva on 80*60. eli ei liian iso. Kertokaa nyt ihmeessä mikä on
Blue skies and headdown
Avatar
Rivi6
Viestit: 54
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:40 pm
Paikkakunta: JKL

Re: Rautalanka ohjeet kuvien lähettämiseen

Viesti Kirjoittaja Rivi6 »

killerwo kirjoitti:On se v....u ku ei onnistu laittaa avatar kuvaa omaan profiiliin. Jos oon käsittänyt oikein niin "omat tiedot" sivun ala reunassa on avatar-kuvien ohjaus paneli johon voi laittaa linkin mistä kuva tulee. No laitoin siihen kuvan osoitteen(simolinsivuilta) ja mitään ei tapahdu. kuva on 80*60. eli ei liian iso. Kertokaa nyt ihmeessä mikä on
Ainakin alle 20 kilon gif- ja jpg-kuvat tuonne menee kiltisti. Kuvan www-osoite siihen kuvan osoiteriville ja sitten lähetä-painiketta. Liitä nyt vaikka se kuvan linkki tänne tai lähetä ylläpidon osoitteeseen.
anttir
Viestit: 106
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:37 pm
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Re: Rautalanka ohjeet kuvien lähettämiseen

Viesti Kirjoittaja anttir »

killerwo kirjoitti:On se v....u ku ei onnistu laittaa avatar kuvaa omaan profiiliin. Jos oon käsittänyt oikein niin "omat tiedot" sivun ala reunassa on avatar-kuvien ohjaus paneli johon voi laittaa linkin mistä kuva tulee. No laitoin siihen kuvan osoitteen(simolinsivuilta) ja mitään ei tapahdu. kuva on 80*60. eli ei liian iso. Kertokaa nyt ihmeessä mikä on
Simoliinin sivuilla usein tapahtuu se virhe, että linkki laitetaan html-sivuun eikä kuvaan. Eli kun avaat galleriastas sen kuvan niin että sillä on sininen tausta jne, pitää vielä ottaa kuvasta hiiren oikealla näppäimellä klikkaamalla "properties" tai "ominaisuudet", ja kopioida siitä itse kuvan osoite, tai "view image" tai "näytä kuva", ja kopioida sitten selaimelta se kuvan osoite.
Antti R.
SLCK #2
Avatar
killerwo
Viestit: 349
Liittynyt: To Marras 25, 2004 3:37 pm
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja killerwo »

On se niin hieno ku aina oppii uutta. Kyl mä pähkäilin ton hommelin kans sit muutaman minuutin ja kirosin. mut pienestä se on kiinni. onnistui kuitenkin kiitos Antille :D
Blue skies and headdown
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

Kunhan testailen...

Tänne onnistuu näköjään heittää kuvia samalla tavalla kuin Simolinin palstalle.

Kuva

Siis: Kuva

- jm
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
SISU
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Joulu 29, 2004 10:23 am
Paikkakunta: Pohojoispohojanmaa

Viesti Kirjoittaja SISU »

No moro, meikäläinen kyllä tappelee ton avatarin kans yritän saada sitä tuolta petrisimolin galleriasta, ei ymmärrä??? pitäis olla iso leka sillä ne asiat korjaantuu....

No onnistuuhan tämä tyhmältäkin jotenkin, mutta silti lekasta olisi ollut apua. Kiitos
Vastaa Viestiin