Rautalankaversiona:
Onnistuu Kätevimmin kun ostat 1KZ-T tai 1KZ-TE koneen kytkinkopan kera. Ja E-malliin tietysti sähköosat, kaasupoljinta unohtamatta, mukaan.
Kytkinkoppa kolmilitraisen koneen perästä ruuvataan LJ70 vaihteistoon (onko se nyt R151F tms.) Eli 2,4 litraisen kytkinkoppa kuikkaan ja kolmilitraisen koppa "Bolt on" paikoilleen.
1 Kz-T kone on mekaanisella diisselipunpulla ja E malli sähköisellä punpulla tietokoneohjattuna.
Tehdas hevosia noissa on n. 125 kpl ja mm. E mallin voi "helposti" lastuttaa tonne 150-180 hevoseen (~400 nm). Huono tietysti se että vesi on sähkön ystävä.
Etuna muunmuassa 2,4 litraiseen on suurempi kytkin. Negatiivista on se että Jototaliikkeestä kytkinpaketti maksaa vain 600 €uroa...
Mallit mistä konetta saa on ainakin... 4Runner ja KJ9X
Meillä tuo kone E- mallisena on menossa Hilux LN65:seen LJ:n laatikolla + jostain pitää löytää HJ61 lukkoakselit + 4.88 tai 5.29 välitykset.
t:SS
Tuli nyt tässä vaan mieleen...

ps. jos jostain sais vähän edullisemmin ton kytkin paketin niin kiinnostaa...