Kuva Kuva

Aina ei voi voittaa eikä edes joka kerta..

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Aina ei voi voittaa eikä edes joka kerta..

Viesti Kirjoittaja werzu »

Poiketessa tuossa eilen rautakaupassa hakemassa lattiatasotetta ajattelin pois tullessa poiketa juomassa kupin kahvia.No kun kuppi oli tyhjä tuli sellainen pakettiraketin kuski kysymään,että kenen toi land cruiseri on tossa pihassa kun mä vähän kolhasin sitä.No ei kun katsomaan ja siinähän on saanut lokasuoja,helma ja ovi kipeää.Mun autot taitaa olla jotakin ääliöpyydyksiä kun niitä on 4kertaa tölvitty parkkiruudussa.Eipä kerennyt olla vuotta liikenteessä kun saa ruveta taas korjaamaan. :(
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

No, tuli sentään kertomaan...
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

aina ei voi voittaa

Viesti Kirjoittaja werzu »

No pihassa oli varmaan 10 ihmistä niin on aika rohkeaa jos lähtee pois.Ja kaikki varmasti ties kenen autoon osui.Vaan jos olisin ollut henkilöautolla ei olisi tympinyt näin paljon.Kiva ruveta vänkäämään jonkun vakuutustarkastajan kanssa korvauksesta kun katsoo et on 27v vanha auto ja sen mielestä arvo on tietysti 1000e ja mulla voi olla eri mieli asiasta.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Avatar
PikkuF
Viestit: 1142
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 4:34 pm
Paikkakunta: Askola

Viesti Kirjoittaja PikkuF »

Tiedoksi noihin vakuutusjuttuihin:

Offivaruste Oy tekee pientä korvausta vastaan vakuutusyhtiöiden virallisesti hyväksymän harrasteajoneuvon-arvonmääritys-todistuksen.

Ko paperin avulla on huomattavasti helpompaa käydä keskustelua korvausasioissa,mikäli kulkupeli on iältään vanha,mutta muuten timantissa kunnossa....

www.offivaruste.com
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com

I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Edelliseen BJ:hin peruutti yks rouva Civicillään. Kaupan parkkipaikalla, kui ollakaan.
Tulin paikalle ja kattelin jo pitkältä, että on joku härdelli mun auton ympärillä. Aattelin, että ei kai se noin tiellä ole, vai mikä siellä on.

Rouva kysy itkusena, että onko toi maasturi mun, johon vastasin, että onhan se. Rouva parkumaan, että hän peruutti siihen.
Ei muuta kuin vaurioita kattomaan. Civicissä koko takakulma läjässä. BJ:ssä yks uusi naarmu puskurissa. Taittunu se oli jo ennestään.
Sanoin rouvalle, että taitaa olla tarpeeks murhetta omassaan, ettei tarvi mun autosta ottaa lisämurhetta. Sinne jäi suu auki kun kurvasin pois.
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Avatar
itoola
Viestit: 453
Liittynyt: To Marras 25, 2004 7:45 am
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itoola »

Mä kävin kesällä katsastamassa FJ:n ja kun siinä oli hieman jonoa, niin istahdin FJ:n konepellille juomaan konttorin tarjoamaa kaffetta. Siinä katsastusinssi tuli hakeen viereistä autoa ja sanoi ohimennen, että "varo vaan ettei tuu lommoa". Tähän totesin, että " se lisäis vaan katu-uskottavuutta". Hetken päästä sama inssi tuli katsastaan mun autoa ja kun jarrut piti ja valot toimi melkein kaikki, niin löi leiman paperiin.

Toisaalta kyselin joskus kaskoa erääseen toiseen noin 30-vuotiaaseen harrasteautoon, niin vakuutusyhtiön edustaja sanoi reilusti, että kyl se tietysti mahdollista on mutta hän ei mulle sellaista myy. Selityskin oli ihan pätevä: vahinkotapauksessa he eivät koskaan tulisi korvaamaan mulle riittävästi siitä autosta ja ainakin sen jälkeen olisin entinen asiakas. No olen yhä tuon vakuutusyhtiön asiakas vaikka olen parin vuoden välein kilpailuttanutkin vakuutukset....
Vastaa Viestiin