Kuva Kuva

HJ60 meinasi "joutua" Afrikkaan!

General chat

Valvoja: Käyttäjä

PuuMasa
Viestit: 27
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 10:21 pm
Paikkakunta: Oulu

HJ60 meinasi "joutua" Afrikkaan!

Viesti Kirjoittaja PuuMasa »

Tere! Ei ollunna vitsit/hauskat jutut-osiota palstalla, mutta laitetaan tänne(saa poistaa). Olin tuossa päivällä Oulun diipeimässä ghetossa ihan ostoksilla, ja kävelin kaupasta autolle. Siellä sitten ootteli pari "reekeniä", ja toinen puhui vielä suomeakin. Kysyivät että onko minun auto, ja olisinko kiinnostunut myymään laitteen. Minä siihen että periaatteessa tavara on aina kaupan, kunhan hinnasta sovitaan(ei "se"). Lonkalta tarjosivat 2500 euboa, ja luonnollisestihan se oli liian vähän 670 000 ajetusta -89 HJ60:stä! :lol: Suomea puhuvan veli kuulemma haalii sopivaa kalustoa Euroopasta Afrikkaa, ja Toyotat kelpaavat parhaiten. Luultavasti tarjottu hinta olisi noussut helpostikin, mutta ei ollut aikaa jäädä kaupantekoon. Kysymys kuuluukin: Olenko ainoa moisen kokenut, vai onko kohtalotovereita? :oops:
Vepa
Viestit: 25
Liittynyt: To Loka 12, 2006 9:40 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Vepa »

Mulla olisi hj jääny siihen paikkaan ! :lol: Tuli sen verta leimalla hitsattavaa ettei juuri kiinnosta. Tarviikin ottaa yhteyttä afrikan poikiin ja pyytää tarjous.
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Keniaan koulubussiksi..

Tulispahan lasten koulukirjojen keräysmarkat/eurot takasin Suomeen..

Sinällään surullista jos varaosaautot menee johonkin pimeimpään ahvrikkaan. Mutta minkäs teet jos joku kikkaratukka maksaa tuhansia autosta josta ei muutoin saa kuin satasia..

Maksaiskohan ne 15 000 mun HJ:sta.. Hmmm
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Juno
Viestit: 163
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 9:45 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juno »

Joo, päivänä eräänä tuun malmilla prismasta parkkihalliin, niin perästä kiiruhtaa munakarvatukkainen vatussi kysymään että vaiko sa muuda sun auto mylle. Kröhöm....... auto ei oo mistään rahasta kaupan. Halus tääkin sälli laivata sen afrikkaan, kehu vieneensä useita kymmeniä jo aikasemmin. Voi olla että kiinnostus oli kaksin verroin suurempaa kun itellä on puhvelirauta, ja orginaalit 80-luvun lepardi kuviolliset sukolit jakkarois.

Henkilökohtasesti oon sitä mieltä, että älkää p......kele myykö ensimmäistäkään nelikko toyotaa "ulos" koska osia tarvitaan tulevaisuudessakin.

Ugh olen puhunut.
# 266

Jj`a tuosta......
Avatar
JAWA
Viestit: 142
Liittynyt: To Joulu 02, 2004 8:10 pm
Paikkakunta: Kanta-häme

Viesti Kirjoittaja JAWA »

Kyllä tuolla lähi-idässä eli Marjyoonin kieppeillä suomalainen kalusto on joka päiväinen ilmiö. Noin kymmenen vuoden takaa Auvisen kuljetuksen Gladiaattori MB joka tais olla Riikosen maalaama yhdistelmä. Se uutena kolaroitiin lunastukseen...

Ette ikinä arvaa että kähtävät sen pikakorjasivat ja nyt siinä järkyttävän korkealaitainen soralava kiinni. Jonkin aikaa sitten annettiin sen kuskille pari julistetta ja Kuljetustekniikka tms lehden numero jossa sen esittely kymmenen vuoden takaa.

Toinen suosikki on Liteace jossa orkkis beigeväri pinnassa. Muutama lasi hävinnyt nähtävästi ilmanvaihdon nimissä. Siinä yhä suomen kilvet SYE***!

Tyren rantakaupungissa yhdellä romiksella/varaosa pihalla paljon f-sarjan Volvon hyttejä. Yhdessä isolla lukee aurinkolipassa eläinkuljetus.
NO BRAKES, NO GEARS, NO FEAR: SPEEDWAY
#241
A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Viesti Kirjoittaja A-P »

Beirutissa tuli vuonna -97 vastaan Rautalammin auton linja-auto. Ei ollut mikään ryhmämatka Lähi-Idän Pariisiin... :lol:
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Vastaa Viestiin