Sivu 1/1

hj60 vs. 80??

Lähetetty: Ma Heinä 09, 2007 2:22 pm
Kirjoittaja taistovainaa
tietäiskö kukaan kertoa lyhyesti molempien hyviä & huonoja puolia??

en oikein tiä muutako 80:n kk-laakeriongelmat + kalliin etupääremontin?

onko 60:n luotettavampaa tekniikkaa tms.? ainaki tuntuu pienemmällä menevän, siinä taisi saada pelkälle takavedolle?


mihin raati mahtaisi päätyä jos jompi kumpi olisi oltava??

Lähetetty: Ti Heinä 10, 2007 12:27 am
Kirjoittaja NymiS
60 vahva työjuhta
80 mukava työjuhta

Lähetetty: Ti Heinä 10, 2007 10:46 pm
Kirjoittaja Heikki L
ja hj61 paras työjuhta 8) 8) 8)

Kyllä noi on ajettavuudeltaan aika eri maailmasta,
Empä juuri muuta huonoa keksi kun 60 sarjassa ruoste ja 80 jatkuvanelikko.
Siis jos kk laakerit hoidettu :?

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 12:57 am
Kirjoittaja -MaTTi-
hojo61 kirjoitti:ja hj61 paras työjuhta 8) 8) 8)

Kyllä noi on ajettavuudeltaan aika eri maailmasta,
Empä juuri muuta huonoa keksi kun 60 sarjassa ruoste ja 80 jatkuvanelikko.
Siis jos kk laakerit hoidettu :?
Mikäs jatkuvassa nelikossa hojo61:stä häiritsee? Ite laskisin sen plussapuolelle. Pystyy talvellakin ajelemaan esim. märällä asfaltilla/osittain sohjoisella neliveto päällä, osa-aikanen 4WD ei tykkää moisesta.

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 10:53 am
Kirjoittaja Heikki L
No tää nyt on makuasia,
Mutta jatkuva nelikko nostaa kulutusta, syö eturenkaita ja etuperää.

Siks en siitä tykkää ja talvella ajelen mieluummin takavetoista muutenkin!

Nopee nelikko on mulla aika turha. (no joskus lumimyrskyssä tulee käytettyä, sekä vaunu perässä)

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 12:16 pm
Kirjoittaja taistovainaa
elikkäs tuossa 60 (vapari??) 61(tbo??)ko ei ole niinkään etuperä onkelmaa, eikä sen kummemmin laakeritkaan koneesta pauku?

tuo tbo tais viedä vähempi soppaa kuin vapari.
onko muuten 60:n vaparin vs. tbon sisukaluissa eroja?
jotta voiko tuon vaparin ahtaa kuinka huolettomasti?

mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 7:37 pm
Kirjoittaja Gravehill
hojo61 kirjoitti:Empä juuri muuta huonoa keksi kun 60 sarjassa ruoste ja 80 jatkuvanelikko.

No mutta eihän se part time kitti hodariin ole edes kallis, olisko ollu jotain 300-500 aussidollaria.
Semmonen olis pakkohankinta jos joskus erehtyisin uudistamaan kalustoa, kun en myöskään tykkää tosta jatkuvasta nelikosta. Mutta en ole kyllä uudempaan siirtymässä, päinvastoin 5-sarjalainen pitäis saada jostain rojektiksi ja tietenkin halvalla. 8)
taistovainaa kirjoitti: mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??
Kaikki muu paitsi merkki. Jaa, on hodaris takana sentään iso perä.

Lähetetty: Ke Heinä 11, 2007 8:32 pm
Kirjoittaja hj60
taistovainaa kirjoitti: mikäs ero muuten hj:n ja hdj:n välillä on??
periaatteessa tuolla merkinäällä vain moottori, mutta jos perään lisätään se 60 tai 80 niin lähes kaikki.