Kuva Kuva

Osien tilaaminen ulkomailta (Australia)

General chat

Valvoja: Käyttäjä

osilpi
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 1:09 am
Paikkakunta: Sipoo

Osien tilaaminen ulkomailta (Australia)

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Olen laittanut tuonne mun remonttikertomusta http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=37793

12H-T-koneen perusrempasta. Osat ovat tojotalla aivan sikahintaisia, joten sain linkin tuonne:
http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll ... :bottom:au

Tuo hinta taas suorastaan on edullinen. Laitoin jo kyselyä, saako ylikokomäntiä jne.

Onko kukaan tilannut koskaan tuolta ROODOGS 4WD SPARESilta tai ylipäänsä Ausseista?
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
mpa567
Viestit: 68
Liittynyt: To Marras 25, 2004 11:19 am
Paikkakunta: Narva

Re: Osien tilaaminen ulkomailta (Australia)

Viesti Kirjoittaja mpa567 »

osilpi kirjoitti: Onko kukaan tilannut koskaan tuolta ROODOGS 4WD SPARESilta tai ylipäänsä Ausseista?
Justiin sain Aussilasta tilatun v***n kalliin safari intercooler satsin (mut on se vaan hieno). Maksoin pankin maksumääräyksellä, olisko ollu n. 26 egee kulut + tulli, ei paljoo (tullin sivuilta tarkemmin) + 22% alv. joka jo kirpaiseekin + huolintaliikkeen kulut n. 10...20 egee. Jotain tommosta kun lasket pyynnin päälle niin on lähellä loppukulua.

Mun paketti tuli UPS:n kautta ja matka kesti 3...5 pv eli ei paha.
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

No huh, että on asiallisen hintasia palikoita.

Ottakaapa yhteys Juuan Patruunaan eli Offroadtarvikken Timppaan. Sehän tilailee Aussilasta ainaki Dobinsonin jousitusosia.
Jos tuurilla sattus olevan tilaus vetämässä niin vois ujuttaa samaan kuormaan...
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
mölli
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Touko 15, 2006 9:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mölli »

Itse olen tilaillut tuolta.

http://stores.ebay.com.au/4x4world-store

Hyvä palvelu ja vastaavat mukavasti sähköpostiin.
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

Tuli tutun kans eilen puhetta HDJ:n suutinremontista. Kärki a´ 150€ Suomessa!

Onkos hajua mistä niitä sais "vähän" huokeammin?
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
Bjhjcgmod
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 6:34 pm

Viesti Kirjoittaja Bjhjcgmod »

komk kirjoitti:Tuli tutun kans eilen puhetta HDJ:n suutinremontista. Kärki a´ 150€ Suomessa!

Onkos hajua mistä niitä sais "vähän" huokeammin?
Ainakin Mikkelissä paikallisesta dieselpumppujen ja turbojen huoltokorjaamosta sai noin yhden alkuperäissuuttimen hinnalla HJ61:n kaikkien suutinten putsauksen, hionnan painetestauksen ja yhden uuden suuttimenkärjen. Eli kannattaa kysäistä ihan paikallisista autotarvikeliikkeistä ja vastaavasta korjaamosta, ne saattaa olla jopa kohtuuhintaisia. Ja tietää että vehkeet sit toimii.
Ja tietty ainakin tuo Osilpin mainitsema Roodogs Ausseissa on toimiva linkki ja jos tilaa rahti+rahtivakuutus hinnassa mukana, air mailina ja Itellan huolinnalla niin ne kulut on pari kymppiä. Tulli siis kahdesta kuuteen prossaa ja alv sen 22% koko tosta aiemmasta. Jos maksaa itse omalla tietsikalla/pankkiyhteydellä myyjän pankkitilille on ne kulut jotain euroja. Ja tulee paketti kotiin asti jos nyt joku päiväsaikaan on kotona pakettia odottelemassa. Ainut huono puoli on, että joutuu luottaan kun maksu on etukäteen mutta en ole vielä kuullut, että keltään olisi paketti jäänyt tulematta, se tieto varmaan leviäisi täällä suht koht ripeästi
Avatar
PETEBJ75
Viestit: 698
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 11:42 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja PETEBJ75 »

Ausseista on tullut rattikatto joskus tilattua. Rahti oli kalliimpi kuin itse katto. Liiketta en nyt enaan muista millaan, koska aikaa tasta on noin 6 vuotta..

Snorkkelia tilatessa huomasin etta aussi osat oli halvempi tilata jenkeista kuin suoraan ausseista :roll: Jopa siina tapauksessa ettei osia ollut hyllyssa vaan joutuivat ne ensin itse erikoistilauksena ausseista tilaamaan.. :shock:
SLCK# 62
Hilux -18
Ex- Land Cruiser 150 -11
Ex- KDJ120 -05
Ex- LC200 Arctic Trucks -10
Ex- FJ Cruiser- 08
Ex- 4Runner -91
Ex- RJ70 -90
Ex- HJ61 -90
Ex- BJ75 -88
Ex- BJ42 -81
Avatar
P-Pete
Viestit: 112
Liittynyt: Pe Huhti 27, 2007 1:11 pm
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja P-Pete »

Jep tuli tilattua vast ikään hoijakkaan etuakseliin uuvet hilut ja PALJON halvemmalla ku suomesta mistään, nii ja tullistahan ne osat piti hakee eli joutuu pulittaa alvin plus tulli maksun(mikäli menee yli 10 eeroo).
Tullin takia kannaattaa osaerittely luettelo missä näkyy jokaosan hinta olla mukana muuten tulli menee kalleimman mukaan(eri osilla eri tulli).
Olin sähköpostitse yhteydessä tohon myyjään, tuntu olevan asiansa tunteva ja osat oli just niinku lupas :D
http://stores.ebay.com.au/The4wdshop
Avatar
killerwo
Viestit: 349
Liittynyt: To Marras 25, 2004 3:37 pm
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja killerwo »

Minkä merkkisen cooleri satsin tilasit HDJ:n. Oisko vaikka linkkiä laittaa niin saa töllistellä. Niin ja mikä oli lopullinen hinta kyseiselle kikottimelle??
Blue skies and headdown
mpa567
Viestit: 68
Liittynyt: To Marras 25, 2004 11:19 am
Paikkakunta: Narva

Viesti Kirjoittaja mpa567 »

killerwo kirjoitti:Minkä merkkisen cooleri satsin tilasit HDJ:n. Oisko vaikka linkkiä laittaa niin saa töllistellä. Niin ja mikä oli lopullinen hinta kyseiselle kikottimelle??
jos minulta kysyit niin:

safari intercooler

Googleta tuolla ^ niin löydät sivut ja hinnat.
hinta = myynti hinta + em. kulut
Vastaa Viestiin