Kuva Kuva

Viestit mailiin, kiitos!

General chat

Valvoja: Käyttäjä

olwi
Viestit: 42
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 9:35 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viestit mailiin, kiitos!

Viesti Kirjoittaja olwi »

Kommenttina heittäisin, että ainakin itse kaipaan sitä, että näihin keskusteluihin laitetut viestit saisi tulemaan suoraan sähköpostiin.. tulisi paljon aktiivisemmin seurattua, kun tulla vaan tupsahtavat, nyt ei niin usein ehdi / jaksa vaivautua tänne, varsinkaan kelaamaan kaikkia viestejä..

Eli toivoisin siis asetusvalikkoon lisäyksen, tuon omiin víesteihin tulleiden vastausten ilmoituksen lisäksi, haluaako viestit mailiin..

Jos tämä ei ole mahdollista, niin täytyy sanoa, että yksi oleellinen osa verrattuna entiseen puuttuu!!
ppyy
Viestit: 270
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 8:46 am

viestit s-postiin, kiitos

Viesti Kirjoittaja ppyy »

Mulle kans!
Avatar
jpesala
Viestit: 384
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:11 am
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja jpesala »

kyllä minä ainaskin tykkäsin lukea klubin keskusteluja suoraan sähköpostista. nyt tarttee ilmeisesti aina avata internettikin vai olenko ymmärtänyt oikein. vanhaa systeemiä arvosteltiin jostain mainoksista yahoon puolella . en ainakaan itse huomannut mitään mainoksia sähköpostissamme.? jossain viestissä oli puhetta kaikkien käyttäjien rekisteröitymisestä . itse kannatan ehdottomasti rekisteröitymis pakkoa. :evil:

kuulostellaan mitä tuleman pitää

t.jp
Teppo R.
Viestit: 60
Liittynyt: To Marras 25, 2004 12:16 pm
Paikkakunta: RVN/HEL +358 40 5508394
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teppo R. »

jpesala kirjoitti:kyllä minä ainaskin tykkäsin lukea klubin keskusteluja suoraan sähköpostista. nyt tarttee ilmeisesti aina avata internettikin vai olenko ymmärtänyt oikein. vanhaa systeemiä arvosteltiin jostain mainoksista yahoon puolella . en ainakaan itse huomannut mitään mainoksia sähköpostissamme.? jossain viestissä oli puhetta kaikkien käyttäjien rekisteröitymisestä . itse kannatan ehdottomasti rekisteröitymis pakkoa. :evil:

kuulostellaan mitä tuleman pitää

t.jp
Ton takia yahoo on oikeestaa aika hyväkin, eli jos käytät sitä vain ja ainoastaan mailista niin se menettelee mukavasti mutta onhan tässä uutuuden viehätys ainakin :) hyvältä näyttää! :) Ilmoituskin uusista viesteistä on aika hyvä mutta jos sais mailiin kaikki niin tulis luettuakin kaikki.
-teppo
Meinld Tunturisusi 42
N 60´16.4486
E024´59.5655
Sää Rovaniemi

Out of the frying pan and into the fire...
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

oishan se mahdollisuus siihen hyvä olla. Ottaa meiliin jos haluua. Itse en ottaisn millään. Aiemmin, kun olin sen option valinnut vahingossa enkä tienyt että sitä ei välttämättä tarvi, jouduin sitten irrottautuun koko ryhmästä. Alkoi viestit sotkemaan sähköpostia (kun käytän duunista). uudemmalla loggautumisella jätin valitsematta.
Vastaa Viestiin