Autolla olisi tarkoitus ajaa talvisin lumisilla teillä eli ei mitään varsinaista offroadia. Auto jota olen katsellut on automaatti. Kannattaako ostaa?
Eli mitä eroa on automaatilla ja manuaalilla?
Ja jos menen katsomaan autoa mitä kannattaa huomioida?
sorsamies kirjoitti:Autolla olisi tarkoitus ajaa talvisin lumisilla teillä eli ei mitään varsinaista offroadia. Auto jota olen katsellut on automaatti. Kannattaako ostaa?
Eli mitä eroa on automaatilla ja manuaalilla?
Ja jos menen katsomaan autoa mitä kannattaa huomioida?
Jos käytetystä saisin valita manuaalin ja automaatin välillä (Toyota maastoautosta siis on kysymys) niin ilman muuta ottaisin automaatin itselleni. Sen verran vähän ajan maastossa ja tuskin siitä sielläkään haittaa olisi, päinvastoin...
sorsamies kirjoitti:Onko land cruiserissa 80 jotain tyyppi vikaa?
Mitkäs nämä kk-laakerit on?
Kiertokangen laakerit ja maailmalla puhuvat BEB:stä eli big end bearing. Ne kannattaa heti vaihtaa ellei tiedä niiden kuntoa ja kilometrejä enemmän kuin 100 tkm .
Tavaratilan sivulasien ympärillä tahto ruostua.
Sähköisesti kytkettävien tasauspyörästö lukkojen moottorit tahtoo käyttämättömyyttään ja suolavedestä mennä epäkuntoon.
nyt itse jonkun viikon automaatti hodarilla ajeltuani tuntuu kyl ettei parempaa lootaa hodariin ole täl hetkel,ja mitä maasto ajoon tulee pistää laatikon l asentoon tai sit ihan d päälle ni löytyy pyörintääkin ja on toi laatikkokin kestänny 39 bokkereitakin eli kai se sit on kestäväki!
Hector puhuu big end bearingista mikä se on???Kiertokangen laakerit on vaihdettu 10.000km sitte, mutta tuo on uusi asia.Onko syytä suureen huoleen, autolla ajettu mittarin mukaan 280tkm??
ava kirjoitti:Hector puhuu big end bearingista mikä se on???Kiertokangen laakerit on vaihdettu 10.000km sitte, mutta tuo on uusi asia.Onko syytä suureen huoleen, autolla ajettu mittarin mukaan 280tkm??
Jo olis pitänyt kirjoittaa eli sana siihen lauseeseen. BEB on sama kuin kierokangen laakerit.
Ai miksi syö miehisyyttä maasturista .