Sivu 1/3

lj-70 mietinnässä

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 9:48 pm
Kirjoittaja Rookie
Nyt loppuu mettässä kävely. Ongelma on vain että ammattina on metsuri ja raivaussaha pitäisi saada mahtuun autoon. Eli arvoisat lj-70:n omistajat voisitteko kertoa kuinka suuri on tavaratila(etupenkit ääriasennossa takanaja leveys x syvyys) huoltoautoksi rekisteröidyssä lj-70:ssä? Entäpä paljonko on d-vero ilman huoltoauto muutos rekisteröintiä?
-kiitos-

Lähetetty: To Tammi 11, 2007 10:48 pm
Kirjoittaja hj60
Raivaussahahan menee kattotelineellä.;)

Lähetetty: Pe Tammi 12, 2007 2:50 pm
Kirjoittaja Rookie
Kylmät kelit ja varkaat ovat este. Täytyisi olla mahdollista säilyttää sahat autossa. :(

Lähetetty: Pe Tammi 12, 2007 6:28 pm
Kirjoittaja J-T
Jos nyt oikeen muistan kaverin ljhi(rek.hlöksi) ei meinannu saada mahtumaan paria kaljakoria kyytiin niin että ne muodostivat L kirjaimen.Aseetkin piti kuljettaa suksiboksissa :? .Eli mun mielestä pikkusen liian pieni metsurille(korkeuden puolesta mahtuu raivaussaha kyytiin,mutta entä sitten kun tulee kaikki huoltoautoksi lisät työkalulaatikko sun muut) eli sulle taitaa sopia hj-6x tai bj-75 tai 45 paremmin.

Lähetetty: La Tammi 13, 2007 10:58 am
Kirjoittaja Rookie
mitäs mieltä viisaammat ovat 4runnerista? mitä erikoista TD konella huoltoautoksi rek. ja pohjaa vähän korkeammalle :roll: Onnistuukohan, onko hyvä peli, vikoja :?: Kiven alla nuo meinaavat olla ainakin riiselikoneella, jos saksan pojilta sitten kyselis

Lähetetty: La Tammi 13, 2007 5:55 pm
Kirjoittaja Tuppu
Rookie kirjoitti:mitäs mieltä viisaammat ovat 4runnerista? mitä erikoista TD konella huoltoautoksi rek. ja pohjaa vähän korkeammalle :roll: Onnistuukohan, onko hyvä peli, vikoja :?: Kiven alla nuo meinaavat olla ainakin riiselikoneella, jos saksan pojilta sitten kyselis
Tuosta viisaammasta en tiiä mutta :wink:

Kaverilla bensa runneri mettästys käytössä ja hyvin toiminu. Kierrejouset plussaa. Tilaakin reilusti. Saksasta kun hakee niin luultavasti ilmastointi, sähkölasit ym. kilkkeitä kivasti :shock:

Lähetetty: La Tammi 13, 2007 6:49 pm
Kirjoittaja Rassi
Kyllä raivaussaha mahtuu sisään kun laittaa teräpuolen keskikonsolin päälle.Mukavasti pääsee suoraan palstalle. :D :D :D

Lähetetty: Ti Tammi 16, 2007 9:03 pm
Kirjoittaja pulu
no kyl must kierrejousi auto on pop,ku runneris on retkukeula=vääntösauvva jousitus,no eihän se runneri paha oo ajaa mut kyl mun mielest maastoautos on jäykkä etu akseli,ja saahan noit lj 73siakin saksasta nii mahtuu pelit ja pennsselit kyytiin!nimi merkil kokemust on!!!!

Lähetetty: Ti Tammi 16, 2007 10:33 pm
Kirjoittaja Vieras
Saakos sitä lj-73 kiinteellä katolla? Akseliväli on ilmeisesti 30cm pidenmpi ja kone sama :roll: Kuikahan tuoreita niitä on saatavilla?

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2007 8:46 am
Kirjoittaja Tuppu

Lähetetty: Ke Tammi 17, 2007 9:45 am
Kirjoittaja pulu
miks kiinteel katol :?: kyl must on mukava ajella kesällä avo autolla!kun saa ton katon kokonaan pois ku ei jää mitään sadesuojaa ku jossain patrollis!no jos haluaa pitkän läjän kiinteel katol ni on ostettava lj 78,se on hoojiin mittanen ja viis ovinen ,suomes taitaa olla kaks kappaletta!ja onhan näit tehty yli 2000 luvulle!

Lähetetty: Ti Tammi 23, 2007 10:50 pm
Kirjoittaja Vieras
kyllä miettimistä/mittailua riittää. 70. ois vaan niin kiva ja kätevä. Kai se täytyy raivurin kanssa lähtee autokaupoille varmistaan.
Kaverilla oli vw golf(2. korimalli 5 ovinen)ja kyllä raivuri upposi helposti kunhan takaa oli penkit käännetty. Mahtaiskohan olla paljonkin isompi tila?
Nettiautossa on usein myynnissä huoltoautoja missä ei ole takana mitään lisäpainoa, mitenkähän tämä oikeen on mahdollista?

Lähetetty: Pe Tammi 26, 2007 5:26 am
Kirjoittaja Vieras
mulla on lj jonka vaihatin just huoltoautoks. d-vero oli ennen 562€ ja putos satasen korvile, tarkkaan en tiiä, ei oo tullu vielä kuittia. liikennevakuutuski laski 200€, ei paha. Muutoskatsastus oli läpihuutojuttu, kannattaa tankata ennenku meet vaakalle, lj:n omapaino on 1770kg otteessa (ainaki mulla) ja huoltoauto vaatii 1800kg minimissään. Sain omalle painoks 1830kg. Ilman takapenkkejä tilaa on kyllä sahalle jos toisellekki, mahtuu vielä motti klapejaki kyytiin, kokemusta on... Raivaussahaa voi joutua vähän sovittelemaan, mutta kyllä senki kyytiin saa.

Lähetetty: Ma Tammi 29, 2007 5:15 pm
Kirjoittaja Rookie
Semmonen viä askarruttaa.
Huoltoauto paino yli vaaditun ok
Takaa penkit pois ok
Työkalu boksi pitääkö olla? nettiautossa myydään huoltoautoja jossa ei kysestä laatikkoa ole. Tuleeko aikanaan katsastuksessa ongelmia?

Lähetetty: Ma Tammi 29, 2007 5:51 pm
Kirjoittaja hj60
Sinänsä työkalulaatikko ei ole pakollinen huoltoautossa, eikä ruuvipenkki. Otteeseen merkatut varusteet on löydyttävä. Jos otteessa on huoltovarustuksena maastotunkki, vinssi ja 12 V kompura, niin sillon ne pitää olla, työkalupakkia ei.