Kuva Kuva

lj-70 mietinnässä

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Rookie
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Tammi 10, 2007 9:24 pm
Paikkakunta: Tampere

lj-70 mietinnässä

Viesti Kirjoittaja Rookie »

Nyt loppuu mettässä kävely. Ongelma on vain että ammattina on metsuri ja raivaussaha pitäisi saada mahtuun autoon. Eli arvoisat lj-70:n omistajat voisitteko kertoa kuinka suuri on tavaratila(etupenkit ääriasennossa takanaja leveys x syvyys) huoltoautoksi rekisteröidyssä lj-70:ssä? Entäpä paljonko on d-vero ilman huoltoauto muutos rekisteröintiä?
-kiitos-
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Raivaussahahan menee kattotelineellä.;)
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Rookie
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Tammi 10, 2007 9:24 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Rookie »

Kylmät kelit ja varkaat ovat este. Täytyisi olla mahdollista säilyttää sahat autossa. :(
J-T
Viestit: 137
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 10:16 pm
Paikkakunta: Vaasa-Kauhava-Larsmo

Viesti Kirjoittaja J-T »

Jos nyt oikeen muistan kaverin ljhi(rek.hlöksi) ei meinannu saada mahtumaan paria kaljakoria kyytiin niin että ne muodostivat L kirjaimen.Aseetkin piti kuljettaa suksiboksissa :? .Eli mun mielestä pikkusen liian pieni metsurille(korkeuden puolesta mahtuu raivaussaha kyytiin,mutta entä sitten kun tulee kaikki huoltoautoksi lisät työkalulaatikko sun muut) eli sulle taitaa sopia hj-6x tai bj-75 tai 45 paremmin.
Rookie
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Tammi 10, 2007 9:24 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Rookie »

mitäs mieltä viisaammat ovat 4runnerista? mitä erikoista TD konella huoltoautoksi rek. ja pohjaa vähän korkeammalle :roll: Onnistuukohan, onko hyvä peli, vikoja :?: Kiven alla nuo meinaavat olla ainakin riiselikoneella, jos saksan pojilta sitten kyselis
Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Rookie kirjoitti:mitäs mieltä viisaammat ovat 4runnerista? mitä erikoista TD konella huoltoautoksi rek. ja pohjaa vähän korkeammalle :roll: Onnistuukohan, onko hyvä peli, vikoja :?: Kiven alla nuo meinaavat olla ainakin riiselikoneella, jos saksan pojilta sitten kyselis
Tuosta viisaammasta en tiiä mutta :wink:

Kaverilla bensa runneri mettästys käytössä ja hyvin toiminu. Kierrejouset plussaa. Tilaakin reilusti. Saksasta kun hakee niin luultavasti ilmastointi, sähkölasit ym. kilkkeitä kivasti :shock:
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Rassi
Viestit: 38
Liittynyt: Su Joulu 19, 2004 9:23 am
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja Rassi »

Kyllä raivaussaha mahtuu sisään kun laittaa teräpuolen keskikonsolin päälle.Mukavasti pääsee suoraan palstalle. :D :D :D
pulu
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

no kyl must kierrejousi auto on pop,ku runneris on retkukeula=vääntösauvva jousitus,no eihän se runneri paha oo ajaa mut kyl mun mielest maastoautos on jäykkä etu akseli,ja saahan noit lj 73siakin saksasta nii mahtuu pelit ja pennsselit kyytiin!nimi merkil kokemust on!!!!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Saakos sitä lj-73 kiinteellä katolla? Akseliväli on ilmeisesti 30cm pidenmpi ja kone sama :roll: Kuikahan tuoreita niitä on saatavilla?
Avatar
Tuppu
Viestit: 1162
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
pulu
Viestit: 241
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 9:00 pm
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja pulu »

miks kiinteel katol :?: kyl must on mukava ajella kesällä avo autolla!kun saa ton katon kokonaan pois ku ei jää mitään sadesuojaa ku jossain patrollis!no jos haluaa pitkän läjän kiinteel katol ni on ostettava lj 78,se on hoojiin mittanen ja viis ovinen ,suomes taitaa olla kaks kappaletta!ja onhan näit tehty yli 2000 luvulle!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

kyllä miettimistä/mittailua riittää. 70. ois vaan niin kiva ja kätevä. Kai se täytyy raivurin kanssa lähtee autokaupoille varmistaan.
Kaverilla oli vw golf(2. korimalli 5 ovinen)ja kyllä raivuri upposi helposti kunhan takaa oli penkit käännetty. Mahtaiskohan olla paljonkin isompi tila?
Nettiautossa on usein myynnissä huoltoautoja missä ei ole takana mitään lisäpainoa, mitenkähän tämä oikeen on mahdollista?
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

mulla on lj jonka vaihatin just huoltoautoks. d-vero oli ennen 562€ ja putos satasen korvile, tarkkaan en tiiä, ei oo tullu vielä kuittia. liikennevakuutuski laski 200€, ei paha. Muutoskatsastus oli läpihuutojuttu, kannattaa tankata ennenku meet vaakalle, lj:n omapaino on 1770kg otteessa (ainaki mulla) ja huoltoauto vaatii 1800kg minimissään. Sain omalle painoks 1830kg. Ilman takapenkkejä tilaa on kyllä sahalle jos toisellekki, mahtuu vielä motti klapejaki kyytiin, kokemusta on... Raivaussahaa voi joutua vähän sovittelemaan, mutta kyllä senki kyytiin saa.
Rookie
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Tammi 10, 2007 9:24 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Rookie »

Semmonen viä askarruttaa.
Huoltoauto paino yli vaaditun ok
Takaa penkit pois ok
Työkalu boksi pitääkö olla? nettiautossa myydään huoltoautoja jossa ei kysestä laatikkoa ole. Tuleeko aikanaan katsastuksessa ongelmia?
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Sinänsä työkalulaatikko ei ole pakollinen huoltoautossa, eikä ruuvipenkki. Otteeseen merkatut varusteet on löydyttävä. Jos otteessa on huoltovarustuksena maastotunkki, vinssi ja 12 V kompura, niin sillon ne pitää olla, työkalupakkia ei.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin