lj-70 mietinnässä
Valvoja: Käyttäjä
lj-70 mietinnässä
Nyt loppuu mettässä kävely. Ongelma on vain että ammattina on metsuri ja raivaussaha pitäisi saada mahtuun autoon. Eli arvoisat lj-70:n omistajat voisitteko kertoa kuinka suuri on tavaratila(etupenkit ääriasennossa takanaja leveys x syvyys) huoltoautoksi rekisteröidyssä lj-70:ssä? Entäpä paljonko on d-vero ilman huoltoauto muutos rekisteröintiä?
-kiitos-
-kiitos-
Jos nyt oikeen muistan kaverin ljhi(rek.hlöksi) ei meinannu saada mahtumaan paria kaljakoria kyytiin niin että ne muodostivat L kirjaimen.Aseetkin piti kuljettaa suksiboksissa
.Eli mun mielestä pikkusen liian pieni metsurille(korkeuden puolesta mahtuu raivaussaha kyytiin,mutta entä sitten kun tulee kaikki huoltoautoksi lisät työkalulaatikko sun muut) eli sulle taitaa sopia hj-6x tai bj-75 tai 45 paremmin.

Tuosta viisaammasta en tiiä muttaRookie kirjoitti:mitäs mieltä viisaammat ovat 4runnerista? mitä erikoista TD konella huoltoautoksi rek. ja pohjaa vähän korkeammalleOnnistuukohan, onko hyvä peli, vikoja
Kiven alla nuo meinaavat olla ainakin riiselikoneella, jos saksan pojilta sitten kyselis

Kaverilla bensa runneri mettästys käytössä ja hyvin toiminu. Kierrejouset plussaa. Tilaakin reilusti. Saksasta kun hakee niin luultavasti ilmastointi, sähkölasit ym. kilkkeitä kivasti

-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
miks kiinteel katol
kyl must on mukava ajella kesällä avo autolla!kun saa ton katon kokonaan pois ku ei jää mitään sadesuojaa ku jossain patrollis!no jos haluaa pitkän läjän kiinteel katol ni on ostettava lj 78,se on hoojiin mittanen ja viis ovinen ,suomes taitaa olla kaks kappaletta!ja onhan näit tehty yli 2000 luvulle!

kyllä miettimistä/mittailua riittää. 70. ois vaan niin kiva ja kätevä. Kai se täytyy raivurin kanssa lähtee autokaupoille varmistaan.
Kaverilla oli vw golf(2. korimalli 5 ovinen)ja kyllä raivuri upposi helposti kunhan takaa oli penkit käännetty. Mahtaiskohan olla paljonkin isompi tila?
Nettiautossa on usein myynnissä huoltoautoja missä ei ole takana mitään lisäpainoa, mitenkähän tämä oikeen on mahdollista?
Kaverilla oli vw golf(2. korimalli 5 ovinen)ja kyllä raivuri upposi helposti kunhan takaa oli penkit käännetty. Mahtaiskohan olla paljonkin isompi tila?
Nettiautossa on usein myynnissä huoltoautoja missä ei ole takana mitään lisäpainoa, mitenkähän tämä oikeen on mahdollista?
mulla on lj jonka vaihatin just huoltoautoks. d-vero oli ennen 562€ ja putos satasen korvile, tarkkaan en tiiä, ei oo tullu vielä kuittia. liikennevakuutuski laski 200€, ei paha. Muutoskatsastus oli läpihuutojuttu, kannattaa tankata ennenku meet vaakalle, lj:n omapaino on 1770kg otteessa (ainaki mulla) ja huoltoauto vaatii 1800kg minimissään. Sain omalle painoks 1830kg. Ilman takapenkkejä tilaa on kyllä sahalle jos toisellekki, mahtuu vielä motti klapejaki kyytiin, kokemusta on... Raivaussahaa voi joutua vähän sovittelemaan, mutta kyllä senki kyytiin saa.
Sinänsä työkalulaatikko ei ole pakollinen huoltoautossa, eikä ruuvipenkki. Otteeseen merkatut varusteet on löydyttävä. Jos otteessa on huoltovarustuksena maastotunkki, vinssi ja 12 V kompura, niin sillon ne pitää olla, työkalupakkia ei.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.