Sivu 1/1

turboton hj61 ??

Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 3:08 am
Kirjoittaja Vieras
Viitteiskö joku infota ,kun kaupattiin -89 hj61 ilman turboo.. en tiennyt sellaisia olevan.

Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 4:30 am
Kirjoittaja lepanoksa
saahan autoista aina turbon pois..

Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 10:35 am
Kirjoittaja PETEBJ75
Markkinoilla on myos uudempikoppaisia lukkoakselillisia HJ-60:sia(-88-90). ettei se nyt vaan ois semmoinen :?:

Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 12:19 pm
Kirjoittaja lepanoksa
http://kuvablogi.com/nayta/193438/

esimerkiksi tässä on tehtaalta ilman turboa lähtenyt ja vuosimalli -88 eli HJ 60

Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 1:41 pm
Kirjoittaja krustikroki
Armeijalla ja rajavartiostossa on ollu turbottomia 61. Ainaki mulle kerran kaupattiin rajavartioston vanhaa autoa ja myyjä sano ettei valtion autoissa oo turboja...

Lähetetty: Su Tammi 07, 2007 2:54 pm
Kirjoittaja Jul
HJ 60 = ei turboa (2H), paitsi Korpivaaran itse uutena turbottamat.
HJ 61 = turbolla (12H-T)

Vuosimallilla ei siis ole merkitystä onko kuuskymppinen vai kuusykkönen.

Rajalla on (ollut) useitakin 88-89 mallin HJ-60:ä (kulmikkaat valot), yhteenkään 61:n en oo törmännyt. Lieneekö turbollinen ollut silloin ratkaisevasti arvokkaampi?

Lähetetty: Ma Tammi 08, 2007 8:56 pm
Kirjoittaja r2ree
Mulla oli kanssa HJ60, neliskanttilampuilla ja lukkoaksuloilla. Turboviive vuodesta 1988. Ko vekotin on nykysin Jawalla. Ja ompi SLCK kalenterin Playmate of December. Meinas itku päästä kun näki kuvan.. :cry: :cry: :lol: :lol:

Lähetetty: Ti Tammi 09, 2007 7:42 am
Kirjoittaja JAWA
Kyllä täälläkin itketti kun huomas päässeensä kalenteriin... Olin INTissä -90: kuittiautona 88 HJ60. Rekkari oli 558. Tais olla viime vuonna huutokaupassa. Kukahan sen yksilön sai/on INTissä sillä ajellut?

Kuittiaikana tuli mittariin 80 000 täyteen, silloin Korpivaara teki täyden vaihdelaatikkorempan siihen.