Kuva Kuva

Ostattelin HDJ 80:stä niin...

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
HiluxMan
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 1:05 pm
Paikkakunta: Petäjävesi

Ostattelin HDJ 80:stä niin...

Viesti Kirjoittaja HiluxMan »

ei autokauppiaan perhanalle kelvannut Pajero vaihdossa. Hintaluokka tosin molemmissa sama, mutta sanoin sille että sano väliraha millä vaihtuu niin ei. Pajero on siis täysin ehjä siisti peli, ei se siitä ollut kiinni.
Joku tulee kuulemma ostattelemaan HDJ:tä suoralla ostolla, se ajaa edelle. Pöh.
Tahtoisi kuutosdieselin automaattina, mistä minä sellaisen löydän? Siis maltillisilla kilometreillä. Kuten useimmilla, varat ovat rajalliset, LC100 on vielä tavoittamattomissa.
Yksityisillä löytyisi 80:stä mutta ei jaksa ruveta Pajeroa itse kauppaamaan, autokauppiaat ovat sitä varten.
Eikä kannata kysyä miksi alunperinkään ostin Pajeron. Ostin kun ostin ja se siitä.
Hilux V6 1988
Pajero 2.8 A 1999
hector
Viestit: 479
Liittynyt: To Maalis 17, 2005 3:01 pm
Paikkakunta: Lappohja

Re: Ostattelin HDJ 80:stä niin...

Viesti Kirjoittaja hector »

HiluxMan kirjoitti:ei autokauppiaan perhanalle kelvannut Pajero vaihdossa. Hintaluokka tosin molemmissa sama, mutta sanoin sille että sano väliraha millä vaihtuu niin ei. Pajero on siis täysin ehjä siisti peli, ei se siitä ollut kiinni.
Joku tulee kuulemma ostattelemaan HDJ:tä suoralla ostolla, se ajaa edelle. Pöh.
Tahtoisi kuutosdieselin automaattina, mistä minä sellaisen löydän? Siis maltillisilla kilometreillä. Kuten useimmilla, varat ovat rajalliset, LC100 on vielä tavoittamattomissa.
Yksityisillä löytyisi 80:stä mutta ei jaksa ruveta Pajeroa itse kauppaamaan, autokauppiaat ovat sitä varten.
Eikä kannata kysyä miksi alunperinkään ostin Pajeron. Ostin kun ostin ja se siitä.
Ei tietenkään kysellä kun kerta olet näköjään tulossa "järkiis" :wink:
HJ61 -89
HDJ80 -94


SLCK #68

hectorcruiser@hotmail.com
Ugly_hj
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja Ugly_hj »

Ei kysellä ei,koska nykyään olet ilmeisen järkevä kaveri :D
anttir
Viestit: 106
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:37 pm
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Re: Ostattelin HDJ 80:stä niin...

Viesti Kirjoittaja anttir »

HiluxMan kirjoitti:ei autokauppiaan perhanalle kelvannut Pajero vaihdossa. Hintaluokka tosin molemmissa sama, mutta sanoin sille että sano väliraha millä vaihtuu niin ei. Pajero on siis täysin ehjä siisti peli, ei se siitä ollut kiinni.
Joku tulee kuulemma ostattelemaan HDJ:tä suoralla ostolla, se ajaa edelle. Pöh.
Tahtoisi kuutosdieselin automaattina, mistä minä sellaisen löydän? Siis maltillisilla kilometreillä. Kuten useimmilla, varat ovat rajalliset, LC100 on vielä tavoittamattomissa.
Yksityisillä löytyisi 80:stä mutta ei jaksa ruveta Pajeroa itse kauppaamaan, autokauppiaat ovat sitä varten.
Ei ne autokauppiaat enää mitään autoja vaihdossa ota. Saavat paremmat katteet tuomalla autoja Saksasta. Jos ottaa auton vaihdossa, on rahat kiinni siinä eikä saa haettua lisää kalustoa Saksasta.

Itse olen jo pitkään katsellut noita automaatti-hdjtä, kyllä niitä tulee ja menee liikkeissäkin. Nettiauto.com on hyvä väline, suosittelen että pistät omasi kuitenkin myyntiin (säästät tod.näk. monta tonnia -- autokauppias hyvittää vaihtoautosta pilkkahinnan JA käteisellä saat neuvoteltua paremmin alennusta tai voit ostaa yksityiseltä) ja varaat aikaa ja kärsivällisyyttä, vaikka ymmärrän Pajeron aiheuttaman ahdistuksen...

T. nimimerkki http://www.nettiauto.com/940584
Antti R.
SLCK #2
Avatar
HiluxMan
Viestit: 36
Liittynyt: Pe Marras 26, 2004 1:05 pm
Paikkakunta: Petäjävesi

Viesti Kirjoittaja HiluxMan »

Kiitoksia ymmärtämisetä :D .
Juu, ahdistusta on :? , kun vaan löytäisi helpotusta siihen...
Hilux V6 1988
Pajero 2.8 A 1999
Vastaa Viestiin