Ostettaessa huomioitavaa
Valvoja: Käyttäjä
Ostettaessa huomioitavaa
Elikkäs tuli rekisteröidyttyä tänne foorumille että voi kysellä vähän neuvoja, kun oisi tarkotus ostaa pakettiautoksi tai huoltoautoksi rekisteröity hj-60 tai hj-61. Paljonko tekniikalla ajaa ennen isompia remontteja, riippuu tietenkin millaisessa käytössä ollut, mutta noin suunnilleen? Mikä sieltä yleensä ekana laukeaa? Mitä paikkoja kannattaa ostettaessa erityisesti tarkastaa? Miten oisi paras korottaa? pidemmät riipukkeet ja dobinson jouset, vai? Muutoskatsastuksessa saa vissiin suoraan katsastettua 33 tuumasille renkaille? Nämä nyt tuli ekana mieleen. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Puoli miljoonaa, ainaki.
Öljypumppu kuluu, ei mulla ollu kuitenkaan vielä paha. Laatikoista kannattaa tarkastaa öljyt, laatikoiden välinen stefa menee ja sitte öljyt siirtyy päälaatikkoon jolloin jakis kuivuu.
En korottais riipukkeilla, kunnon jousisatsi, Dobinsons on kait hyvä, ei oo kokemuksia, Old Man Emu:un olen ollu tyytyväinen.
Uudempiin menee suoraan, vanhempiin tarttee olla lappu mukana, sen saa vaikka allekirjottaneelta, saa myös ilmaseksi tojo-infosta.
Öljypumppu kuluu, ei mulla ollu kuitenkaan vielä paha. Laatikoista kannattaa tarkastaa öljyt, laatikoiden välinen stefa menee ja sitte öljyt siirtyy päälaatikkoon jolloin jakis kuivuu.
En korottais riipukkeilla, kunnon jousisatsi, Dobinsons on kait hyvä, ei oo kokemuksia, Old Man Emu:un olen ollu tyytyväinen.
Uudempiin menee suoraan, vanhempiin tarttee olla lappu mukana, sen saa vaikka allekirjottaneelta, saa myös ilmaseksi tojo-infosta.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.