Sivu 1/1
Miksi paku, miksi huoltoauto?
Lähetetty: Ma Touko 22, 2006 8:42 pm
Kirjoittaja PeteH
Moi,
Miksi rekisteröidään, miksi rekisteröidään?
paku 3hlö, paku 3+3 hlö, huoltoauto 3hlö?
tuntuis ittestä ainoalta järkevältä paku 3+3... Onko noissa mitä konkreettisia eroja? verojen hinnat ilmeisesti suurinpiirtein samoja?!?
Onko sitte ha vs. paku ainut "heikennys" tuo 80-lätkä, niin ja takapenkin istumismukavuus?
hj60 3+3 -83

Lähetetty: Ma Touko 22, 2006 9:28 pm
Kirjoittaja hj60
Aikoinaan tehtiin noita 3+3 pakuja, kun se estettiin, tehtiin 3 hlön venekattopakuja, kun se tehtiin hankalaksi ja ne on rumia, niin tehdään huoltoautoja.
Ahaa, just joo...
Lähetetty: Ti Touko 23, 2006 11:03 am
Kirjoittaja PeteH
Näyttää tuolla nettiautossa olevan yksi kpl hj60 3+3 vuosimallia -89, joten noita siis löytyy "tuoreitakin", mut taitaa olla niin, että niistä ei noin vain luovuta, ja hintaa pidetään...
ajan ja iloitsen -83:stani

Lähetetty: Ti Touko 23, 2006 12:11 pm
Kirjoittaja JAWA
Eikä luovuta henkilöautostakaan

Jokaisen käyttövoimaveron euron väärti kun Lahdentiellä pääsee ohittelemaan liisingiköröttelijöitä HJlla.
Lähetetty: Ti Touko 23, 2006 5:40 pm
Kirjoittaja hector
Koska 3+3 hj61 pakuja ilman kattokorotusta ei enää voi tehdä, niin voitte arvata jos omaani koskaan myyn. Taitaa helvetti ennemmin jäätyä kuin löytyy joku hullu joka maksaisi riittävästi

heh huoltoauto
Lähetetty: Ti Touko 23, 2006 9:40 pm
Kirjoittaja mikaylikoski
moi no en mäkään ole myymässä omaa huoltoautoanikaan ,,, jos tarvii olla enempi kuin 2 henkilöä autossa niin sitten mennään henkilöautolla ....
mahtaako enään kauaa tehä noita huoltoautojakaan , kieltävät niittenkin teon kuitenkin ,, mehän osataan kiertää veroa niin siksi .
Lähetetty: To Touko 25, 2006 4:04 pm
Kirjoittaja jäsen 57
Pitääköhän se huhu paikkansa,että dieseli vero poistuisi vuodenvaihteessa.Mihinköhän se sitten lisätään,polttoaineeseen varmaan.
Lähetetty: To Touko 25, 2006 4:46 pm
Kirjoittaja r2ree