Kuva Kuva

mitäs siivouksen jälkeen?

General chat

Valvoja: Käyttäjä

powerbender
Viestit: 30
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 8:05 pm
Paikkakunta: Kaarina

mitäs siivouksen jälkeen?

Viesti Kirjoittaja powerbender »

Katsoin äskettäin jäsenlistaamme ja huomasin "aukkoja", näin siivouksen jälkeen, ja tuli tuossa ajatelleeksi, että jääkö jäsenlistamme nyt tällaiseksi vai vedetäänkö aukot umpeen ja jokaisen jäsennumero muuttuu???.. Philippeä ja Anttia lukuunottamatta tietenkin. ;) Näyttää vain ensisilmäyksellä vähän oudolta jos esim. joku ulkopuolinen katsoo sivujamme...

(ps. jäsenmaksu maksettu!!) :)
Heinistö Juho (Jussi)
bj40 80
#104
Avatar
Mr_Denso
Viestit: 78
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 3:39 pm
Paikkakunta: E-P

Viesti Kirjoittaja Mr_Denso »

Tämä on ollu mullakin mielessä mutten sitten kehdannu kysyä....

Meinaan aika hauska vois olla seuraava keskustelu:

JOKU: "Jaa... kato teillähän on siellä Klubissa jo peräti 1500 jäsentä!"

KLUBILAINEN: "Ei toki... jäsenmäärä ei ole kuin 30. Ne numerot vaan huitelelee missä sattuu
kun tota jäsenrekisteriä joutuu sillon tällön siivoilemaan! :D "

JOKU: "Väki vähenee ja pirot paranee....!? :? "

Toisaalta... kun sitä rekisteriä kuitenkin aina joutunee putsata niin ei kait se numerojen ainainen vaihtuminenkaan
taas oikein mukavaa/toimivaa/käytännöllistä olisi.
"Jaa... eilen mää olin #1100 ja tänään #290. COOL."

P.S.
Mulla kävi hyvä tuuri... 1. kerralla olin #10 ja nyt tälläkerralla #210. YES! :lol:
Niin ja minä erosin silloin omasta tahdosta erään pikkuerheen
takia... :oops:
3. '83 HJ60 LG-MW HPV (2016 -> nykyinen)
2. '82 HJ60 LG-KW VLO-Cruiser (2000-2003, ex)
1. '84 BJ45 LV-KCW VNR (1999-2000, ex)
Avatar
Panu
Viestit: 507
Liittynyt: Ma Marras 01, 2004 9:49 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Käytäntö on tosiaan sellainen että kun joku poistuu listalta jää siihen tyhjä paikka eikä numero mene uudelleen jakoon, ei edes samalle henkilölle jos liitty uudelleen. Onpahan jonkinmoinen täky säilyttää jäsenyys (vaikka se nyt kustantaakin sen JÄRKYTTÄVÄN 4,1 senttiä päivässä :wink: ) kun varsinaista liittymismaksua meillä ei ole.

Tämähän on aika yleinen käytöntö yhdistyksillä, mm. TLCA toimii näin (vrt. arvoisan PJmme jäsen nro ko. klubissa on #14125 :))

Hallitus on myös aikanaan päättänyt, että peustajajäsenia ei voi erottaa.

Itse ainakin kannatan mainittuja päätöksiä edelleen, mutta tokihan jäsenistö voi tehdä ehdotuksia aiheesta kuin aiheesta jos on parempia ajatuksia.

Panu
Vastaa Viestiin