Kuva Kuva

Julkastaanko tämä tällasena vai keksitäänkö jotainihanmuuta?

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Miten edetään?

Äänestys päättyi Su Marras 07, 2004 5:50 pm

Julkaistaan
3
100%
Ei julkaista
0
Ei ääniä
Ihan sama
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 3
Avatar
Rivi6
Viestit: 54
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:40 pm
Paikkakunta: JKL

Julkastaanko tämä tällasena vai keksitäänkö jotainihanmuuta?

Viesti Kirjoittaja Rivi6 »

Äänestäkkee
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Huhhuh

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Ku ensin pölähin sisään ennen sisäänkirjautumista niin luulin että "mullan alla" sarjasta oli puitteet repaistu ulkomuotoon. Mutta kun kirjauduin sisään niin palautui näkösälle tämä sama ja ensimmäinen testiversio.

No ny en siis tiä mitä äänestykseen laittas??? muttei ihan nuin tummanpuhuvaa. Ja yks konsti värimaailman hahmottamiseen on painua rautakauppaan maaliosastolle ja hakea sieltä sellaisia liuskoja joissa on toisiinsa hyvin kontrastoituvia värejä.
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Se oli testivaiheessa ku kattelit. Jos tää tämmönen vihreä ois jotain.
Avatar
Rivi6
Viestit: 54
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:40 pm
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Rivi6 »

Voi olla, että pitää myös vaihtaa käytettävä teema kohdasta Käyttäjätiedot. Vihreä Army-teema on nyt oletuksena.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mun mielestä tämä väritys on vähän liian tumma tai jotain... mutta teksti on kuitenkin aika vaikeaa lukea. Muuten kyllä vaikuttaa ihan hyvältä. Yahoo-groupsiin nähden todella iso parannus. :)

/* OffiJouni */
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onko nyt liian pääsiäinen? Tää on viä vähän vaiheessa, mut tehkää listaa mikä ärsyttää ja mitä muutetaan.
anttir
Viestit: 106
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:37 pm
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anttir »

Voisko tuota army-teemaa vähän rukata? Muuten aika jees, mutta teksti hyvin vaikea lukea, jos se olis vaikka vaaleeta? Tai jotain.
Antti R.
SLCK #2
anttir
Viestit: 106
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:37 pm
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anttir »

Ai niin, piti myös sanomani että "Käyttäjätiedot"-hanikkaa piti etsiä tovi, saiskos siihen mielummin tekstin "Omat tiedot"..? Thx.
Antti R.
SLCK #2
anttir
Viestit: 106
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:37 pm
Paikkakunta: Hki
Viesti:

(...mihin tää "aihe" menee?)

Viesti Kirjoittaja anttir »

Muutenhan tää on minusta ihan jees, voidaan julkistaa minun puolesta tällaisena, ei siinä minusta mitään ongelmaa ole vaikka jouduttaisiin sitten tilap. sulkemaan tai jotain. Muokataan paremmaksi lennossa sitten tarpeen mukaan. Itse voin olla jonkin verran talkoissa mukana, php on vuosien takaa tuttu kieli.
Antti R.
SLCK #2
O-M

KUVAGALLERIA VERSIO 1

Viesti Kirjoittaja O-M »

Hyvä, jos kerkeät jeesaamaan. Nyt on sitten nimittäin talkoita todella tarpeeksi:

www.slck.net/kuvat
Vieras

HUHUU

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jätä noi raidat. Vihree ihan oookooo. Mutta texti vaikka oranssiksi ni mikäs ettei. toisaalta EN pistäisi pahitteeksi jos Offijouni vähä opastas/antais luvan omien sivujen värityksiin??=?=??=
Avatar
Rivi6
Viestit: 54
Liittynyt: La Loka 30, 2004 8:40 pm
Paikkakunta: JKL

Re: HUHUU

Viesti Kirjoittaja Rivi6 »

Anonymous kirjoitti:Jätä noi raidat. Vihree ihan oookooo.
Siis kumpaa sivustoa nyt tarkoitat? Mitkä raidat ja missä?
Mutta texti vaikka oranssiksi ni mikäs ettei. toisaalta EN pistäisi pahitteeksi jos Offijouni vähä opastas/antais luvan omien sivujen värityksiin??=?=??=
Siis nythän on niin, että täällä on oletuksena ne värit, mitä täällä nyt sattuu milläkin hetkellä parempien puutteessa olemaan. Asiallisia ja selkeyttä parantavia ehdotuksia ainakin ilman muuta koetetaan toteuttaa. Rekisteröityjät saa valita oman väriteeman käyttöönsä ja niitä voidaan tuonne kyllä laitella ihan tarpeen mukaan, miten nyt sit rahkeet antaa myöten...
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

Hyvältä näyttää 8) Nyt on alkanu toimiin noi käyttäjätiedot palkitkin :shock:
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Julkastaanko tämä tällasena vai keksitäänkö jotainihanmu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Rivi6 kirjoitti:Äänestäkkee
Moro. Vaihdetaan tuo Yahoogroupsi jo. Tämä sivustoasu jäsentelyineen on parempi. Pikkasen vielä noita värejä...? mutta ArmyGreen on Erinomainen valinta perusväriksi. Vielä kun saisi jonkin lohkon "Temadur AN 11" -sävyyn :twisted:
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Joo, kannatan tätä, mutta miksi tämä ei anna mun äänestää? Ohjeessa sanotaan että vain rekisteröityneet, no sehän mie jo oon, mutta toinen vaihtoehto on että mulla ei oo riittäviä oikeuksia.

Muistaakseni jossaki muussaki paikassa, jossa oli tää sama softa, en saanu (osannu?) äänestellä.

Edit: tuolla alareunassa kyllä lukee että voit äänestää tässä foorumissa.

Edit: ja tuolla kuvahommassa saan äänestää?
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin