Onnea Matin puljulle:
http://static.iltalehti.fi/kuvat/liitte ... tu2014.pdf
Katsastusasemista..
Valvoja: Käyttäjä
Katsastusasemista..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -
- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Onnea täältäkin! ...mutta Iltalehden sivuilta kun lukee juttua, niin tuntuu hieman omituiselta arvostella laatua kerrotuilla kriteereillä, eli mitä enemmän löydät vikoja, niin sitä parempi sijoitus. Jos autossa ois viis oikeeta vikaa ja katsari keksis muutman vian lisää nuuskimalla pilkkua, niin sijoitus paranisi Trafin mukaan.
http://www.iltalehti.fi/autot/2014062718444734_au.shtml
http://www.iltalehti.fi/autot/2014062718444734_au.shtml
#428
Nii, en tiijä itekkään onko tuo hyvä vai huono "mainos". Aika paljonhan meillä käy porukkaa "vikalistaa" hakemassa ja vievät sen sitten jonnekin suon kymmenestä autokorjaamosta.
Samat säännöthän ne on arvostelulle kaikille, tulkinnanvara on aika vähäistä - tai ainakin pitäisi olla.
Samat säännöthän ne on arvostelulle kaikille, tulkinnanvara on aika vähäistä - tai ainakin pitäisi olla.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
Hesarin (alun perin Trafin tutkimus) mukaan Kauniaisissa/Espoossa on uusimmat autot ja Itä-Suomessa vanhimmat, joten jos joka asema toimisi samalla lailla ja oletettavasti uusissa autoissa on keskimäärin vähemmän vikoja kuin vanhoissa, niin Espoossa olisi kaiken järjen mukaan pitänyt olla asemilla huonoin sijoitus ja Itä-Suomessa paras??-MaTTi- kirjoitti:Samat säännöthän ne on arvostelulle kaikille, tulkinnanvara on aika vähäistä - tai ainakin pitäisi olla.
Käytännössähän osa asemista päästää autot läpi paljon helpommin kuin toiset.
http://www.hs.fi/autot/a1403574211438
#428