Kuva Kuva

myönkö vaiko en?

General chat

Valvoja: Käyttäjä

tseppänen
Viestit: 4
Liittynyt: To Loka 27, 2005 6:31 pm

myönkö vaiko en?

Viesti Kirjoittaja tseppänen »

nyt tarviis pikkasen mielipiteitä.miulla on hj 60 joka on rekisteröity huoltoautoksi,mutta nyt on iskeny mieleen jospa sen rekisteröiskii takasi henkilöautoks.meijän perheeseen kuuluu 4 henkee ja koira ni mahuttaspa kaikki ainaski kyytiin.miulla tulloo vuoteen kilometriä noin 30-40 tuhatta ommaan autoon ja vaimolle noin10 tuhatta.otanko hj:n takasi perhekäyttöön vai myönkö pois? miulla on myös suht uus farkku volvo kaikilla mausteilla ,mutta silti vaan tekis mieli ajaa lantikalla. jos möis vaimon kauppakassin ja antas vaimolle volvon käyttöön.lantikka on seisontavakuutuksessa.samalla tekis mieli saaha lantikkaan vähän tehoja.kannatasko se turbottaa vai vaihtaa 61:sen kone/ostaa vaan 61:nen?onko se 60:sen turbotus kuin hankalaa ja mitä se vaatii?mikä siinä on kun se lantikka on vaan nii mukava?oonkohan mie männy sekasin?tosin vaimokii ja lapset tykkää maasturin kyyvvistä.kaverit ainakii kahtoo ihan hulluks.antakee vähän neuvvoo ja mielipitteitä/kokemuksia. oisin kiitollinen. :shock: :?
hj60
Viestit: 1405
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Eikös se menny niin, että jos huoltoauton haluaa muuttaa takasin henkilöautoksi niin joutuu maksamaan autoveron.

Myy hhuoltoauto pois ja osta uus Cruiseri, valmiiksi henkilömalli. Tai jos haluat ajella lantikalla niin osta sitte lantikka. Mutta älä sekota niitä keskenään. Hankala lukea juttuja ku ei pysy kärryillä että mikä liittyy mihinki autoon ku puhutaan tojotasta ja roverista samassa lauseessa/kappaleessa. :D;)
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
TOHJ61
Viestit: 447
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 11:28 am
Paikkakunta: Tampere RIP 3.10.2016

Viesti Kirjoittaja TOHJ61 »

Joo kyllä se takasin ha:ksi vaihtaminen on kannattamatonta.
60:sen turbotus on aika helppo homma, ja tehoja tulee jopa
enemmän kun vakio 61:ssä.
Toissaalta HJ- 61 on niin paljon parempi autona, että minä ainakin
myisin sen työkaluauton, ja ostaisin 61:sen ?
________________________
pirultahyvä

BJ-41 HJ-60 HJ-61 HDJ-80
SLCK # 47
Avatar
Mr_Denso
Viestit: 80
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 3:39 pm
Paikkakunta: Krk, E-P.

Viesti Kirjoittaja Mr_Denso »

Tuossa tilanteessa varmasti kannattaa ostaa valmis HJ61 Turbo.

Neliölamppunen eli vm. '88 - '90 antaa ehkä parhaimman vastineen
käyttövoimaverolle ja se sopii erittäin hyvin ykköskäyttö palvelukseen.

Se huoltoauto-HJ kannattaa varmaan myydä ja tehdä joku Cruiseria pienellä
verolla etsivä onnelliseksi. Missään nimessä yhtään pienelle verolle
muutettua Cruiseria ei kannata enää takaisin kovalle verolle muuttaa.
Paku-Cruiserit kun alkaa käydä vähiin!!


Niin mikä siinä on että Land Cruiser vie mennessään... ?
Se vie. Kokemusta on! Ja Land Cruiser hulluus on sitä HYVÄÄ hulluutta! :D
Vastaa Viestiin