Kuva Kuva

HJ:n kattokorotuksen poisto

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

HJ:n kattokorotuksen poisto

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

Olis tuossa tarjolla yksi järkyttävän rumalla lasikuitukorotuksella varustettu kuuskymppinen jossa hyvä tekniikka. Niin onko kukaan tehnyt tuota muutostyötä eli korotus järvelle ja luovuttaja-autosta katto ja tolpat tilalle? Onko ihan hirmuinen savotta?
parukit
Viestit: 108
Liittynyt: To Marras 15, 2012 8:25 pm
Paikkakunta: Ypäjä

Viesti Kirjoittaja parukit »

En usko olevan. Minulla on samanlainen suunnitelma vetämässä. Odottelee vaan edelleen Trafin lupaa kun tulee pieni lava taakse. Lupahakemus täyttää huomenna vuoden. Sinä et tarvitse mitään lupaa. Pitää rekisteröidä huoltoautoksi. Katkaise ne tolpat lasien alareunan alapuolelta niin on asemointi paikalleen helpompaa ja jää hitsisaumat paremmin taitteitten kohdalle piiloon. Itse katkaisin tyhmyyksissäni liian ylhäältä, mutta tarvitsenkin vain lyhyen palan, joten otan vaan pelkän pellin. Kun leikkaat pylväitä poikki, niin varo kattovalojen johtoja.
Avatar
Gravehill
Viestit: 469
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 pm
Paikkakunta: Töysä

Viesti Kirjoittaja Gravehill »

On tullut tehtyä, ihan helppo homma. Tolpista laitoin poikki suht alhaalta, tarkasti vaan ottaa mitat niin menee kerralla uus katto paikoilleen ja pysyy ikkunat reijissään.
1987 LJ70
Avatar
Arwi
Viestit: 280
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2007 10:02 am
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Arwi »

Mulla oli isoin ongelma kun tilalle tullut katto oli jo kertaalleen siirtynyt autosta toiseen ja oli saatu mitatotettua miten sattuu ja katkottu tolpat turhan ylhäältä. Eikä ollu ihan kevyin paikalleen nostettava kahteenmieheen.
SLCK#419
- MMC -
-MAC-
Kuva
Vastaa Viestiin