Kuva Kuva

toyota hilux 4x4

General chat

Valvoja: Käyttäjä

soppamies

toyota hilux 4x4

Viesti Kirjoittaja soppamies »

terve asiantuntijat!

olen aikeissa hankkia toyota hilux 4x4. onko mitään järkeä ostaa ko. autoa bensakoneella, olen katsellut moista lavamööpeliä ruotsista koska ne on siellä aika lailla halvempia kuin täällä suomessa. niin ja ennen 3.5.1993 käyttöönotetun piilinhän saa verovapaasti suomeen (käsittääkseni hilux täyttää tarvittavat vaatimukset). diesel-koneella ko. autoa ei ruotsista hevillä löydy.
ariman
Viestit: 8
Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 8:00 pm

Viesti Kirjoittaja ariman »

Jos ei ajomäärät ole suuret ja rengaskoko pysyy 31" tai alle niin bensa pelaa kyllä.

Itellä aikanaan tollanen vei 33"lla matka-ajoa 13l. Sekalaista siitä ylöspäin aina 20l asti...

Nykynen D4D vie kympin kahtapuolta 33"lla.
pete
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2004 4:58 pm
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja pete »

Miten kävi, hommasitko ja kokemukset jos hommasit?
sovpow
Member
Viestit: 82
Liittynyt: Ke Tammi 10, 2007 8:20 am
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja sovpow »

Mikäs juttu toi verovapaus on, alkoi kiinnostamaan?
Avatar
Micco
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 8:10 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Micco »

Mikäli on pakettiauto ja rekisteröity 3.5.1993 tai ennen niin ei tule autoveroa lainkaan. Itse olen tuonut saksasta muutama vuosi aikaa parikin nissan king cabbia ja ei tullut muuta maksettavaa kuin katsastus ja rekisteröinti maksut. Eikä tarvitse odottaa mitään päätöstä eli autot sai periaatteessa samana päivänä kilpiin kuin tulivat maahan,ellei ole mitään epäselvyyksiä. Mutta pitää tosiaan täyttää pakettiauto vaatimukset myös suomessa eli avolavassa lavan pituus pitää olla muistaakseni 185cm,joten doka mallit ei käy niissä taitaa olla kaikissa liian lyhyt lava. Mikä on harmi koska niitä ois ollu silloin ainakin saksassa tarjolla vaikka kuinka.
Avatar
peLoGo?
Viestit: 162
Liittynyt: Su Marras 26, 2006 5:15 pm
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja peLoGo? »

Tällä pakettiauto systeemillä ei varmaankaan saa millään kikkailtua HJ:ta tai HDJ:tä verovapaana Suomenkilpiin?
J120 -05 A/T
Ex - HJ60 -83
Ex - HJ60 -81
Vastaa Viestiin