Miten tunnistaa, paljonko ajettu?
Valvoja: Käyttäjä
Ei noita ainakaan kukaan halua bensakoneisena ostaa Suomessa eikä ulkomailla, joten niitä saa sitten halvalla jos haluaa testata miten sellanen pysyy kasassa ja kestääkö perse tankkauslaskuja. Eroon siitä autosta tuskin sitten enää pääsee, muuta kuin osina. Mun mielestä cruiseriin kuuluu dieselmoottori ja jos ne parin kymmenen euron kk-laakerien liuskat vaihtaa kerran punametallisiin ja vaihtelee öljyjä säännöllisesti, niin todella kestävä moottori on kyseessä.MS kirjoitti:Onko bensakoneen ja dieselin välillä suurta eroa kestävyydessä ja huollettavuudessa?
#428
Älä ny, bensakoneeseen ku laittaa maakaasuvermeet niin ajelu paljo halvempaa ku diiselillä. Esim. mun FJ säästää lähes 1500€ vuodessa verrattuna entiseen KZJ90:iin n. 25 tkm vuosiajolla, vaikka Trafi pyytääkin käyttövoimaveroa kaasustakin nykyään.Hessu kirjoitti: Ei noita ainakaan kukaan halua bensakoneisena ostaa Suomessa eikä ulkomailla, joten niitä saa sitten halvalla jos haluaa testata miten sellanen pysyy kasassa ja kestääkö perse tankkauslaskuja. Eroon siitä autosta tuskin sitten enää pääsee, muuta kuin osina. Mun mielestä cruiseriin kuuluu dieselmoottori
Mutta joo, diesel sopii tommosen auton luonteeseen paremmin.
SLCK #65
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)
2007 Toyota FJ Cruiser 6M/T (CNG Supercharged)
1981 Toyota Land Cruiser BJ42 (under construction)