Sivu 1/1

6x6 hoojii

Lähetetty: Pe Loka 26, 2012 9:36 pm
Kirjoittaja Hojomies
Aika veikeän oloinen masiina nettiautossa myynnissä :D
Tuollaisen minäkin ostaisin,kun ensin pääsis persaukisuudesta eroon :roll:
http://www.nettiauto.com/toyota/land-cruiser/5177029
Mitenköhän on vetopuoli toteutettu?

Lähetetty: Ti Tammi 01, 2013 10:42 pm
Kirjoittaja parukit
Aika veikeen näköisen vehkeen kaveri on väkästänyt. Minullakin tekee mieli hj-Pickupia. Aajtteli ruveta muuttamaan omaa korotetulla katolla olevaa HJ61 GR vm-89 paktiautoa sellaiseksi, mutta neliovisena. Matti jossakin topicissa kertoi että huoltoauton lavan pituutta ei ole määritelty, eli ei tarvitsisi olla vähintään 175 cm pitkä. Muutoksen myötä pääsisin siitä korokekatosta eroon ja saisin tehtyä n. 90cm pitkän lavan. Mitä sanotte, onnistuisiko pakettiauton leimaamaan tämän pituisella lavalla huoltoautoksi, vai joko uudet huoltoautotkin on Trafin pannassa.

Lähetetty: Ke Tammi 02, 2013 8:16 am
Kirjoittaja A-P
Eikös se olutkaan niin ettei korimuutoksia voi enää tehdä, jos lopputulos ei vastaa tehtaan speksiä. Eli kun HooJiista ei ole olemassa lava- eikä avomallia, niin ei muutokset onnistu enää. Oliko pessimisti väärässä?

Lähetetty: Ke Tammi 02, 2013 12:42 pm
Kirjoittaja -MaTTi-
Poikkeusluvalla.

Lähetetty: Su Tammi 06, 2013 7:16 pm
Kirjoittaja parukit
Äsken lähti napin painalluksella poikkeuslupahakemus Trafiin. Ans kattoo kuinka äijän käy! Toivotaan parasta kun pari kuukautta odotellaan.

Lähetetty: Ma Tammi 07, 2013 9:42 pm
Kirjoittaja -MaTTi-
parukit kirjoitti: Toivotaan parasta kun pari kuukautta odotellaan.
2 kk! Kyllä siellä vuosi vierähtää hyvinkin sujuvasti. :wink:

Lähetetty: Ma Tammi 07, 2013 10:07 pm
Kirjoittaja parukit
Älä MaTTi masenna :cry:

Lähetetty: Ti Tammi 08, 2013 10:09 am
Kirjoittaja ster
Pari kuukautta menee nopsaan. Onnea matkaan. ;)

Lähetetty: To Maalis 20, 2014 2:33 pm
Kirjoittaja parukit
parukit kirjoitti:Aika veikeen näköisen vehkeen kaveri on väkästänyt. Minullakin tekee mieli hj-Pickupia. Aajtteli ruveta muuttamaan omaa korotetulla katolla olevaa HJ61 GR vm-89 paktiautoa sellaiseksi, mutta neliovisena. Matti jossakin topicissa kertoi että huoltoauton lavan pituutta ei ole määritelty, eli ei tarvitsisi olla vähintään 175 cm pitkä. Muutoksen myötä pääsisin siitä korokekatosta eroon ja saisin tehtyä n. 90cm pitkän lavan. Mitä sanotte, onnistuisiko pakettiauton leimaamaan tämän pituisella lavalla huoltoautoksi, vai joko uudet huoltoautotkin on Trafin pannassa.
Kyllä MaTTi oli oikeassa, poikkeuslupahakemuksen käsittely vei Trafissa aikaa lähes 15 kk, mutta tänään tuli myönteinen rakennuslupapäätös postissa kotiin. Vaatimuslista on pitkä, mutta ei haittaa. Jokkisluokan turvakaaret pitää rakentaa auton sisään takaosan kohdalle. Lupaa ennakoiden tein ne joulukuussa. Muu tekeminen saa nyt vielä vähän aikaa odottaa kun auto ei jouda seisomaan jos nyt. Jo sen vaikka Seinäjoelle saisi valmiiksi.

Lähetetty: Pe Huhti 25, 2014 7:15 pm
Kirjoittaja parukit
Tänään tuli leimattua 4-ovinen Hj61 lava-auto. Lavan pituus on 85 cm. Kyllä katsastusmies nikotteli pitkään ennen kuin kirjoitti paperit N1 pakettiautoksi. Ajoneuvoryhmä huoltoauto. Trafin lupapäätöksessä kun viimeinen lause sanatarkasti kuuluu: Tämä päätös ei vapauta mahdollisen autoveron maksuunpanosta. Turvakaarien seurauksena auton omamassa on nyt 2330 kg.

Lähetetty: La Huhti 26, 2014 1:43 pm
Kirjoittaja vartiainen
Kansa vaatii kuveja.

Lähetetty: La Huhti 26, 2014 8:42 pm
Kirjoittaja parukit
Muutama kuva tulee jos saan tekniikan haltuun

Lähetetty: La Kesä 07, 2014 7:45 pm
Kirjoittaja parukit
En osannut touhuta niitten kuvien kanssa. Seinäjoella näytilla