Kuva Kuva

4wd Hiace

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras

4wd Hiace

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tervehdys Tietäjät!
Tää on vähän OT, mut kysyähän saa... vai?

Eli tarvis saada edes vähän lisää maavaraa -88 hiaceen. Mitä vaihtoehtoja (halpoja).

Takana kun on lehdet aksulan alla niin laittaisko vaan härskisti pitemmät riipukkeet. Kuinkahan paljon pidemmät on järkevät?
Pakkojen nostaminen aksulan päälle kun vaatisi jo kiinnikkeiden rälläköimistä ja uudelleen migliimausta....

Edessä (IFS) jos laittais vaikka tuuman kumikiekko korotukset jousien ylä- ja alapäähän. Oisko mahdoton? tarviiko 2" korotusta jo pidempiä iskareita?

Olisin äärettömän kiitollinen jos jollain olis aikaa vastata tähän, niin pääsisin ulkoiluttamaan tota huussia vähän huonommillekin poluille.

Thänx
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Onnexi olkoon!!! Tossa on asennetta!!! Entiedä mutta voikohan tohon hiaceen laittaa esim jäykän etuakselin ja muuttaa lehtijousiseksi???

Korin ilmeisesti pystyy korottaan sen 50mm... En tiedä saako korottaa sitä 76 milliä. Ja eikös siihen sitten vois katsastaa esim. 31" kumit. Mitähän siellä otteessa lukee.

Kaikkien näiden rylläköiden ohessa olen itsekin märkiä unia nähnyt pussisisustaisesta hiacesta "kevyin korotuksin ja renkain" :oops:
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
pikkujussi
Viestit: 206
Liittynyt: Ke Joulu 01, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: 4wd Hiace

Viesti Kirjoittaja pikkujussi »

Anonymous kirjoitti: Edessä (IFS) jos laittais vaikka tuuman kumikiekko korotukset jousien ylä- ja alapäähän. Oisko mahdoton? tarviiko 2" korotusta jo pidempiä iskareita?

Hetkinen... Eikös siinä ole vääntösauvat? Mihin ne kumikiekot sitten menis?

Halvalla ei taida onnistua muu kuin vääntösauvojen kiristäminen. Renkaan suurentaminenkin on vähän hankalaa, kun tilaa ei ole. Olikohan joku 205/75-16 maximi. Vähän renkaan valmistajasta riippuen, on nimittäin niin tarkalla. 225/75-15 menee kans. Taakse pidemmät riipukkeet.

Noi siis ilman vasaraa ja rälläkkää.

Sit kalliimpia vaihtoehtoja... Eli IFS hiluxin etupään korotussarja menee varmaan pienillä muutoksilla alle, takaa jouset takoen, ehkä pidempää norraa.
Sit rälläkkä laulamaan sen verran, et saa 31" mahtumaan alle...

Noista mä lähtisin.
Project Kekkonen
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mr Thänx jatkaa

Joo ihan totta sieltä edestä löytyy vääntösauvat! Syy tietämättömyyteen seuraava. Auto on kaverin ja se pyys laittaan tänne areenalle kusoa et mitä kannattais tehdä.

No jos sitä etupäätä sais avitettua niitä sauvoja kiristämällä.. ihan vaan vähän ;-)

Taakse sit varmaan pidemmät riipukkeet tai leka käteen ota.. JES.

Mitäs herkkuja siinä Hiluxin etupään korotussarjassa on? Hinnasta kellään tietoa?

-THX-
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

Mut eiku hiasesaa oo erillinen kori ja runko??? Sinne väliinhän ne kiekot menis...
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
mikki4wd
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Loka 03, 2005 7:28 pm
Paikkakunta: hamina

Viesti Kirjoittaja mikki4wd »

hiacessa ei ole erillistä koria ja runkoa
Vastaa Viestiin