Sivu 5/8

Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 6:07 pm
Kirjoittaja pemaripoju
kyllä mää sen hiekkapuhalluksen jälkeen imuroin 8)

Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 6:09 pm
Kirjoittaja Käyttäjä
pemaripoju kirjoitti:kyllä mää sen hiekkapuhalluksen jälkeen imuroin 8)
Ei riitä kun siellä on ennestään semmonen villasukka kennon päällä
Mul oli tällänen
Kuva

Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 6:15 pm
Kirjoittaja pemaripoju
toi voi jo vähä haitata lämpeemistä!

Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 10:14 pm
Kirjoittaja tepa78
Mulla on niitä väliputkia varmaan pari kolme, siirtyy sinnepäin matkahuoltokuluilla jos tarttet.

Lähetetty: To Syys 02, 2010 4:43 pm
Kirjoittaja pemaripoju
turhaan näköjään mietin sitä puhaltimen esivastusta. sehän on ihan pirun heikkotehonen suorallakin virralla.

pitäis varmaan sovitella penkkien väliin joku lämppäri myös. kai se avollakin läpösempi on talvella ajella jos edes vähä hönkii lämppärit lämmintä?

onkohan hjn puhallin suoralla virralla liian tehokas?
ainakin hj puhaltaa nelosella niin pirusti!

Lähetetty: To Syys 02, 2010 5:10 pm
Kirjoittaja Mikko
Mulla on juurikin hojon puhallinmoottori ja aina suoralla virralla. Mahtaa olla kennossa samanlainen huopa vaikka onkin pitkällä pillillä puhalleltu...

Lähetetty: To Syys 02, 2010 5:17 pm
Kirjoittaja pemaripoju
imuroittin sen kennon molemmin puolin, ja ne putket myös mitkä nousee lasille!

Lähetetty: La Syys 18, 2010 5:16 pm
Kirjoittaja pemaripoju
auto pelas seitsemisten offireissun ilman ongelmia.
kuraa oli kyllä sisällä jonkin verran, kun annoin aikalailla kaasua muutamassa kurapoorissa.
alusta tuntuu aika notkeelta, hivenen tarvisi ehkä madaltaa edestä.
vähän kiikkerän oloinen.

tein aikani kuluksi säädettävän panhardin eteen.
24mm kierretappia.
Kuva


tuli vähän tota hjta tuunattua.
10x15 kromi berzetat
ennemmin noi renkaat oli 7" vanteilla, ja ajokäytös sen mukaista.
nyt ei vetele urissa tai muutenkaan.
Kuva

Lähetetty: Ke Syys 29, 2010 6:29 pm
Kirjoittaja pemaripoju
putsasin startin. oli hiilet hivenen jumissa ja ruosteessa.
ja solenoidin keskellä oleva jousi kuoleentunut, ettei kytkenyt kärjet aina kunnolla.

samalla tuli laitettua jarrupääsylinteriin uudet tiivisteet. rupes pelaan jarrut kunnolla, eikä painu enään poljin lattiaan millään konstilla.

oliskos kellää bjn mittaristoa jouten? harrastehintaista...

Lähetetty: Ke Syys 29, 2010 6:32 pm
Kirjoittaja pemaripoju
löytyi kuva mistä projekti lähti liikkeelle.
oli aika lohduton näky...

Kuva

Lähetetty: Ke Syys 29, 2010 7:26 pm
Kirjoittaja tepa78
pemaripoju kirjoitti:oliskos kellää bjn mittaristoa jouten? harrastehintaista...
Löytyyhän noita, olis yks sellanen mistä on mittaritaulut maalailtu kaikilla sateenkaaren väreillä ja on ihan räpeltelemättömiäkin, Näitäkin on sitten montaa sorttia, vanhemmissa vissiin ampeerimittari ruuviliitoksella ja uudemmissa liittimellä ja oiskos ollut jotain muutakin eroa.

Tuon sateenkaari mittarin saa ku hakee pois.

Lähetetty: To Loka 07, 2010 6:22 pm
Kirjoittaja pemaripoju
mittari saapui. kiitos siitä tepa78.

osaisko joku kertoa mihin piuhaan sinne kytkisi virran, ja miten pitää toi polttoainemittarin anturi kytkeä, se olisi melkein tärkein mittari, ja ehkä lämpö ja öljynpaine myös!

Lähetetty: Pe Loka 08, 2010 9:11 pm
Kirjoittaja pemaripoju
tossa tänään kun asenteli eberiä avensikseen, niin pisti silmään että siinä tulee molempiin puhaltimenjohtoihin virta.

ja tuli siitä mieleen olisiko bjssä tultava myös molempiin piuhoihin virta?
nyt toiseen tulee maa, ja pyörii mielestäni aika vaivasesti, mutta muistelisin kokeilleeni kumpaankin virtaa, mutta eikai se välttämättä saanut maata... nojoo, väsyneen järkeilyä...

Lähetetty: To Loka 28, 2010 3:39 pm
Kirjoittaja pemaripoju
löytyiskö tälläseen kytkentäkaavoja jostain?
ei viittis ihan kokeilemalla yritää mittaristoa kytkeä :D

ja toi puhaltimen johtojen kytkentäkin vielä mietityttää...

Lähetetty: To Loka 28, 2010 4:16 pm
Kirjoittaja 4x4_88
Multa löytyy suomenkielinen BJ:n sähkökaavio skannattuna. Sen pitäis löytyy täältäkin jostain. Etsin sen käsiini hieman myöhemmin ;)

EDIT: Skannasin sen uudelleen!

http://slck.net/viewtopic.php?p=46069#46069