offi BJ. 38,5x14,5 tsl. The end :(
Valvoja: Käyttäjä
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
tuli turbo vaihdettua. entinen to4 ei oikeen heräilly vaikka kuinka anto kenkää. vinku kyllä hienosti 0,5m pitkällä 3" rosteriputkella, että koko kylä raikas.
nyt on to3 pellin alla, ja tuntuu pelaavan aika hyvin. siivet oli jotain
pako 49mm ja imu 40mm.
sopi pakosarjan laippakin suoraan.
oli parin tunnin homma vaihtaa.
pitäisköhan tohon ahtoputkeen laittaa dumppi?
ei viitti hirveesti ahtoja ja syöttöjä ruuvailla, kun kumminki rupeis kytkin luistaan...
nyt on to3 pellin alla, ja tuntuu pelaavan aika hyvin. siivet oli jotain
pako 49mm ja imu 40mm.
sopi pakosarjan laippakin suoraan.
oli parin tunnin homma vaihtaa.
pitäisköhan tohon ahtoputkeen laittaa dumppi?
ei viitti hirveesti ahtoja ja syöttöjä ruuvailla, kun kumminki rupeis kytkin luistaan...
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
pakoputki kyllä tarvis tehdä uusiksi. on toi joustopala taipunu sisältä aika littiin.
on se vaan mukavaa kun on päässyt koeajaan jo jonkin verran koko kevään puurtamisen jälkeen!
sähköt tuli purettua kokonaan pois.
korjasin jo hehkureleen, ja laitoin sen toimiin napilla, ja paksut johdot hehkuihin. näkyy 40A sulake kestävän hehkuttamista...
kuinkahan tohon laturiin saisi sovitettua hjn 5 johtoisen säätimen?
oma 3johtoinen säädin on ruostunut piloille!
laturi näissä taitaa olla ihan sama! ja onko alkuperäisen mittariston volttimittarilla jotain vaikutusta laturin toimintaan?
¨
jos kytken laturilta lähtevät 2johtoa väriväriin hjn säätimeen niin mitä muita sinne säätimeen pitää kytkee että lataa?
on se vaan mukavaa kun on päässyt koeajaan jo jonkin verran koko kevään puurtamisen jälkeen!
sähköt tuli purettua kokonaan pois.
korjasin jo hehkureleen, ja laitoin sen toimiin napilla, ja paksut johdot hehkuihin. näkyy 40A sulake kestävän hehkuttamista...
kuinkahan tohon laturiin saisi sovitettua hjn 5 johtoisen säätimen?
oma 3johtoinen säädin on ruostunut piloille!
laturi näissä taitaa olla ihan sama! ja onko alkuperäisen mittariston volttimittarilla jotain vaikutusta laturin toimintaan?
¨
jos kytken laturilta lähtevät 2johtoa väriväriin hjn säätimeen niin mitä muita sinne säätimeen pitää kytkee että lataa?
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Vanhemman version koneis on syöttöpumpus omat ölpät,uuremmis versiois ölppä tulee putkella/banjoliittimillä lohkon kylestä,jostain ö-kanavasta.pemaripoju kirjoitti:onkos tuossa B moottorin syöttöpumpussa omat öljyt?
vai miksi siinä kyljessä törrää pieni noin 14mm korkki ylöspäin?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
Onks siinä mitään merkkiä siin tikus?pemaripoju kirjoitti:paljokohan sinne pitäis lykätä öjyä?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
kyllä pumpuun näkyy menevän oma voiteluputki.
uusi vaika ilmenny myös. kone kiihtyy tosi hitaasti tyhjäkäynniltä paikallaan kaasutellessa, sekä ajossa.
sitten ku antaa vähän aikaa kiihtyä, niin rupee vetään kunnolla, ja voi löysäillä kaasua ja painaa uusiksi, mutta jos päästää kierrokset tarpeeksi alas kestää koneen kiihtyminen pitkään.
suodatin vaihdettu, ja tankki tyhjätty ja putsattu. letkuja puhalleltu.
voimaa on muuten koneessa, mutta kiihtyvyys tosi hidasta...
uusi vaika ilmenny myös. kone kiihtyy tosi hitaasti tyhjäkäynniltä paikallaan kaasutellessa, sekä ajossa.
sitten ku antaa vähän aikaa kiihtyä, niin rupee vetään kunnolla, ja voi löysäillä kaasua ja painaa uusiksi, mutta jos päästää kierrokset tarpeeksi alas kestää koneen kiihtyminen pitkään.
suodatin vaihdettu, ja tankki tyhjätty ja putsattu. letkuja puhalleltu.
voimaa on muuten koneessa, mutta kiihtyvyys tosi hidasta...
Minulla jää joskus se sammutinvipu kanittaa, siten ettei vaijeri työnnä tarpeeks alas sitä vipua pumpun vieressä, jolloin kone ottaa tosi hitaasti kierroksia. Ylemmillä kierroksilla tuntuu olevan jotenki normaalimpi.
En tiedä onko termit oikein mutta toivottavasti hoksaat mistä on kyse. (Siihen samaan vivustoon kiinittyy EDICin moottorin vipu)
En tiedä onko termit oikein mutta toivottavasti hoksaat mistä on kyse. (Siihen samaan vivustoon kiinittyy EDICin moottorin vipu)
#457
BJ40 ´75
Hiace 2,4D ´01
BJ40 ´75
Hiace 2,4D ´01