Kuva Kuva

offi BJ. 38,5x14,5 tsl. The end :(

General chat

Valvoja: Käyttäjä

pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

tuli turbo vaihdettua. entinen to4 ei oikeen heräilly vaikka kuinka anto kenkää. vinku kyllä hienosti 0,5m pitkällä 3" rosteriputkella, että koko kylä raikas.

nyt on to3 pellin alla, ja tuntuu pelaavan aika hyvin. siivet oli jotain
pako 49mm ja imu 40mm.

Kuva

sopi pakosarjan laippakin suoraan.
oli parin tunnin homma vaihtaa.
pitäisköhan tohon ahtoputkeen laittaa dumppi?
ei viitti hirveesti ahtoja ja syöttöjä ruuvailla, kun kumminki rupeis kytkin luistaan...
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

pakoputki kyllä tarvis tehdä uusiksi. on toi joustopala taipunu sisältä aika littiin.

on se vaan mukavaa kun on päässyt koeajaan jo jonkin verran koko kevään puurtamisen jälkeen!

sähköt tuli purettua kokonaan pois.
korjasin jo hehkureleen, ja laitoin sen toimiin napilla, ja paksut johdot hehkuihin. näkyy 40A sulake kestävän hehkuttamista...
kuinkahan tohon laturiin saisi sovitettua hjn 5 johtoisen säätimen?
oma 3johtoinen säädin on ruostunut piloille!
laturi näissä taitaa olla ihan sama! ja onko alkuperäisen mittariston volttimittarilla jotain vaikutusta laturin toimintaan?
¨
jos kytken laturilta lähtevät 2johtoa väriväriin hjn säätimeen niin mitä muita sinne säätimeen pitää kytkee että lataa?
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

tuli laitettua tohon se hjn 6johtoinen säädin, ja rupes laturi pelaan.
tossa kytkennästä kuva.

Kuva

lähti tuvakaaristakin neitsyys!
Kuva
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

heinä on vaarallista.
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Selvä juttu; tuosta puuttuu se tehdasasenteinen heinäpelti pohjasta...

Eikös tuo ole jo noloa... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

kuva vähän hämää, mutta tossa vieressä on siis puolimätiä pyöröpaaleja! :D
Avatar
r2ree
Viestit: 1419
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:45 pm
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja r2ree »

Edelleenkin, heinä, ja vieläpä puolimätä on kaatanut auton. Mitähän tapahtuu kun se joutuu puun tai, iiks, kiven lähelle..
SLCK # 229
- MMC -
- It's hard to be green - Kermit The Frog -

- Vanhat Land Cruiserit eivät kuole. Niistä tulee vaan entistä häijympiä -
Antsa
Viestit: 877
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 2:24 pm
Paikkakunta: Lemi

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Ellei sitten ole käynyt pieni asennusvirhe,ja renkaat on väärällä puolella autoa. :D :D :D
Tuosta männää yli nii et heilahtaa...
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

onkos tuossa B moottorin syöttöpumpussa omat öljyt?
vai miksi siinä kyljessä törrää pieni noin 14mm korkki ylöspäin?
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

pemaripoju kirjoitti:onkos tuossa B moottorin syöttöpumpussa omat öljyt?
vai miksi siinä kyljessä törrää pieni noin 14mm korkki ylöspäin?
Vanhemman version koneis on syöttöpumpus omat ölpät,uuremmis versiois ölppä tulee putkella/banjoliittimillä lohkon kylestä,jostain ö-kanavasta.
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

paljokohan sinne pitäis lykätä öjyä?
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

pemaripoju kirjoitti:paljokohan sinne pitäis lykätä öjyä?
Onks siinä mitään merkkiä siin tikus?
---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

siinä pumpun kyljessä on sellanen uloke sivulle jossa oli muistaakseni 17mm kannalla oleva korkki ylöspäin.
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

kyllä pumpuun näkyy menevän oma voiteluputki.

uusi vaika ilmenny myös. kone kiihtyy tosi hitaasti tyhjäkäynniltä paikallaan kaasutellessa, sekä ajossa.
sitten ku antaa vähän aikaa kiihtyä, niin rupee vetään kunnolla, ja voi löysäillä kaasua ja painaa uusiksi, mutta jos päästää kierrokset tarpeeksi alas kestää koneen kiihtyminen pitkään.

suodatin vaihdettu, ja tankki tyhjätty ja putsattu. letkuja puhalleltu.
voimaa on muuten koneessa, mutta kiihtyvyys tosi hidasta...
Avatar
4x4_88
Viestit: 431
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 8:42 pm

Viesti Kirjoittaja 4x4_88 »

Minulla jää joskus se sammutinvipu kanittaa, siten ettei vaijeri työnnä tarpeeks alas sitä vipua pumpun vieressä, jolloin kone ottaa tosi hitaasti kierroksia. Ylemmillä kierroksilla tuntuu olevan jotenki normaalimpi.

En tiedä onko termit oikein mutta toivottavasti hoksaat mistä on kyse. (Siihen samaan vivustoon kiinittyy EDICin moottorin vipu)
#457
BJ40 ´75
Hiace 2,4D ´01
Vastaa Viestiin