Piristäkää nellan päivää...
Valvoja: Käyttäjä
Jaaha - eiköhän SLCK:n yks tuleva kokoontuminen tule olemaan Nellan häät... Tehdään maastureista kunniakuja Nellalle ja äijälle... (kunnon perusäijänhän Nella on kuitenkin valinnutjunebella kirjoitti:Isto oot ihan oikeessa, en saanu hamekangasta dääm...![]()
Jooo o, hulluja tuntuu lähipiirissä olevan reilustikin kun kerran kosintaankin myöntävän vastauksen sain.![]()

Mutta älä Nella pidä juhannushäitä - mä ajan silloin perinteisen rautaperseen...
Hyvä ehdotus Istolta! Minä ainakin olisin lähdössä kunniakujaan, kunhan ette pidä häitä missään hirmu kaukanaitoola kirjoitti:Jaaha - eiköhän SLCK:n yks tuleva kokoontuminen tule olemaan Nellan häät... Tehdään maastureista kunniakuja Nellalle ja äijälle... (kunnon perusäijänhän Nella on kuitenkin valinnutjunebella kirjoitti:Isto oot ihan oikeessa, en saanu hamekangasta dääm...![]()
Jooo o, hulluja tuntuu lähipiirissä olevan reilustikin kun kerran kosintaankin myöntävän vastauksen sain.![]()
Mutta älä Nella pidä juhannushäitä - mä ajan silloin perinteisen rautaperseen...

BJ-40, BJ-45, HJ-60 ja possuja
Eiköhän se oo teitin päätettävissäHyvä ehdotus Istolta! Minä ainakin olisin lähdössä kunniakujaan, kunhan ette pidä häitä missään hirmu kaukana

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee

Mukanajunebella kirjoitti:Saattaapi olla että ihan naimiaisiin ei ihan heti mennä, mutta ilman muuta pidetään kokoontuminen silloiJa toi kunniakuja, oi että mainio idea, ois jotain vähän erilaista mutta kuitenkin jotain ihan ihteensä.
Ilimootellaan sit kun jotain tapahtuu, mutta saattaapi mennä....

---------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee
SLCK #51
Kyllä lähtee

Se meni tekemään jotain kaverin rooveriin, en muista mitä kun minen kovasti ees ällyy...
Sen pitää olla huomenna valamiina, niin pakko oli mennä tänään. Aikasemmin ei oo ollu aikaa. Mutta minä oon aika hyvin osannu itteeni viihyttää täällä
Noo lähinnä oon tapellu nuitten koulujuttujen kanssa kun ei ällyy nii ei ällyy 
Sen pitää olla huomenna valamiina, niin pakko oli mennä tänään. Aikasemmin ei oo ollu aikaa. Mutta minä oon aika hyvin osannu itteeni viihyttää täällä

Katohan vuan ja onnitteluja 
Nyt Nella vaan remmiin mukaan ja kirjottautumaan ORK jäseneksi niin saadaan yhdistykseen eka ihka oikea naisjäsen
Alota vaikka tuolta rekisteröitymällä: http://www.offroadkainuu.com/keskustelu/index.php
Niin ja potki se J... liikkeelle huomenna makkaranpaistoon ja hakkuuttamaan koslia hankeen niin tutustutpahan meijänki remmiin.
Puheenjohtajalta tai multa reitti-/aikasuunnitelmia
Sinne tuloo muuten ainaki yks tyttöki

Nyt Nella vaan remmiin mukaan ja kirjottautumaan ORK jäseneksi niin saadaan yhdistykseen eka ihka oikea naisjäsen

Alota vaikka tuolta rekisteröitymällä: http://www.offroadkainuu.com/keskustelu/index.php
Niin ja potki se J... liikkeelle huomenna makkaranpaistoon ja hakkuuttamaan koslia hankeen niin tutustutpahan meijänki remmiin.
Puheenjohtajalta tai multa reitti-/aikasuunnitelmia
Sinne tuloo muuten ainaki yks tyttöki

Offroad Kainuu ry.
Ei me keretty minneen kun piti niin kovasti kyöhnätä
Joo ja enköhän mä kerkee sinne tutustua, jos kerran tässä kunhan aika on sopiva ja plaa plaa plaa muutan sinne.
Ja taas mennee pari viikkoo enneko sinne kyöhnäämään pääsee
Elämä on julmaa ja se kohtelee kaltoin, vaikka aikasta hyvin tuo on nellaa nyt kohdellu. En tiiä mitä siitä pitäsi kiittää, jotain korkeempaa voimaa kenties?
No nyt unille, se on huomenna töihin meno, plääääääääääääh!!!!!!!!

Joo ja enköhän mä kerkee sinne tutustua, jos kerran tässä kunhan aika on sopiva ja plaa plaa plaa muutan sinne.
Ja taas mennee pari viikkoo enneko sinne kyöhnäämään pääsee

No nyt unille, se on huomenna töihin meno, plääääääääääääh!!!!!!!!
Voe että... Miten voi ihmisen elo olla välillä ihan persiistä. Kaikki on niin helevetin vaikeeta ja rankkaa.. .Kohta tiiä ennää että miten tässä jaksaa mennä ees päivä kerralla eteenpäin.
Jotain pitäsi keksiä, vaan mitä se olis? Voi kun joku sanelis miten pitäsi toimia ja tehä niin mikäs tässä olis ollessa. Vaan ei....
Jotain pitäsi keksiä, vaan mitä se olis? Voi kun joku sanelis miten pitäsi toimia ja tehä niin mikäs tässä olis ollessa. Vaan ei....