itte sovitteli eteen sopivasti tiukatun kitkalukon(3kertaa purin, kasasin ja koeajolla) ja kyllä se autto jonkun verran. paljo helpommin nousee pyörä montusta! mutta taakse tekis kans mieli hommata joku automaatti lukko!
Mie laitoin eteen Arbin ja kummasti vaikutti menokykyyn, nyt ois tulossa taaksekin, vaan eipä se menokyky varmaan enää tuplaannu, onpahan nyt sit kuitenkin...
Laitanpa tähän jatkokyssärin. Tyhmiä kysymyksiähän ei ole?
Lock rightista oon lueskellu juttuja ja oon ymmärtäny että LJ70:een se käy heittämällä avoimeen perään, kitkaan ei.
a) mistä tunnistaa 'päältä' onko perä kitka vai ei. Jos nääs on, ei toimi enää oikein..
b) jos on kitkaperä>ei käy lock right>miten kätevä on heittää kitka eteen ja lock right taake ts. tarttenko muuta kilkettä kuin itse lukon ja alan askaroida.
Nosta molemat takapyörät ja pyöritä rengasta jos pyörii samaan suuntaan on kitkalukko jos eri suuntiin ei lukkoa.Huonosti sopii noi autolukot LJ70 kun on niin lyhyt akseliväli vaikea ajetava talvella
Ryynääjä kirjoitti:Laitanpa tähän jatkokyssärin. Tyhmiä kysymyksiähän ei ole?
Lock rightista oon lueskellu juttuja ja oon ymmärtäny että LJ70:een se käy heittämällä avoimeen perään, kitkaan ei.
TV. lisää vetoja..
Kyllä sinne kitkaperään käy kvik lokki kun hommaa vaan HDJiin ristitapin.
Ittelläni sellainen käytössä vuoden päivät.
Eteen tulossa TML lukko kun vaan kerkiis asentaa.