40-sarjalaisen oven korjauspeltejä ym?
Valvoja: Käyttäjä
Ei kun juurikin se ulkopuoli on se hankalampi, ainakin mun mielestäjäsen 57 kirjoitti:Jep, ei noita vaan sitten kukaan ole alkanut tehdä,ehkä liian vaikea homma,tai ei kait se ulkopuoli mutta sisäpuoli sitten ehkä vaikeempi.

BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Tälläistä tietoa kaipailinkin silloin joskus kuukausi sitten kun kyselin että tekiskö niitä joku Suomessa..puananen kirjoitti:aijemmin oven pinta pellin alaosia teki valkosen peltisepänliike torniosta
mulle tuli noin vuosi sitten 4 kpl ja olivat ihan hyvä laatuisia ja halpoja muistaakseni 25€ kpl

No hyvä että tuli testattua tuo Saksan putiikki, jos sattuu tarviin jotain muuta.
Joo, pahoittelut hiljaisuudesta, ei se aika vaan taida riittää noiden korjausosien väkertämiseen.
Jos ihmisillä riittää kiinnostusta kimppatilaukseen joko Saksasta tai jostain suomalaisesta peltiliikkeestä (mieluummin näin), niin olen mielelläni mukana.
Kuinka monta tosissaan kiinnostunutta löytyisi? Määrän kasvaessa tippuu tietysti hinta.
Itselle menisi kahteen oveen tarpeet, lähinnä ulkopellit mutta voisihan sitä samalla innolla korjata sisäpuoltakin. Täytyykin kurkata kun pääsen hallille että kuinka mätiä ne sisäosat oikein olivat.
Jos ihmisillä riittää kiinnostusta kimppatilaukseen joko Saksasta tai jostain suomalaisesta peltiliikkeestä (mieluummin näin), niin olen mielelläni mukana.
Kuinka monta tosissaan kiinnostunutta löytyisi? Määrän kasvaessa tippuu tietysti hinta.
Itselle menisi kahteen oveen tarpeet, lähinnä ulkopellit mutta voisihan sitä samalla innolla korjata sisäpuoltakin. Täytyykin kurkata kun pääsen hallille että kuinka mätiä ne sisäosat oikein olivat.
ovien alalaita
savuthan sieltä päästä meinasi tulla kun muistelen joka oven korjausta. tympeetä mutta kuitenkin palkitsevaa
Äsken soittelin tuonne Maasturi Mattilalle.
Kysyin onko bj oven peltejä. Sanoi, että kanttaa mulle sellaista.
Katsotaan miltä näyttää, niin sieltä sitä voi sitten tilata.
Kysyin onko bj oven peltejä. Sanoi, että kanttaa mulle sellaista.
Katsotaan miltä näyttää, niin sieltä sitä voi sitten tilata.
Matias Kotkasaari 050 3373240
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76