Taas yksi "pelastettu"(bj45 tällä kertaa)
Valvoja: Käyttäjä
Kyllä tämä on tästä omalta kylältä, ja ei tätäkään nyt suoranaisesti entisöidä, jonkinlainen visio luuraa päänupissa mikä tästä tuleeSauliS kirjoitti:Löytyikö tämä Inkoon nurkilta? Onneksi näitä "parempikuntoisia" yksilöitä näyttää vielä löytyvän niin mä voin raiskata tuon omani hyvillä mielin!

BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
BJ45 troopy "SanRomuna"
tuulilasinkehys lasikuidusta.
ipancruiserille tässä vastailen, - Toissa vuonna teetin leveät etulokarit BJ45:seeni Kaverilla Ahvenanmaalla.(Hyvät tuli) Kyselin silloin tuulilasinkehystäkin, kun tuo oma onaika huono vaikkei se päällepäin näy. Sanoi että miksei vois, kun löytyis vaan hyvä jigiksi kelpaava irto-kehys jostakin. jäi sitten juttu sillä kertaa siihen. Mutta jos useampia tarvitsijoita löytyisi, (ja hyvä muotti-aihe), niin luulen että homman saisi liikkeelle. Että silleen, itse olisin kyllä heti ostamassa sellaisen!
Minulla olisi yksi kappale valmiita lasikuituisia tuulilasinkehyksiä, siitä voisi ehkä saada muotit tehtyä. Pitäisikin katsoa sitä sillä silmällä jahka kerkeää. Sen historia on hiukan epämääräinen, ostin sen vuosia sitten SuurSyömäriltä, joka taas oli saanut sen jostain "pohjoisesta". Mene ja tiedä, mutta jossain on ehkä olemassa valmiitkin muotit!
Syy miksi se ei ole tullut käyttöön on että kiinnitysruuveja varten ei ole tehty minkäänlaisia inserttejä.
Jos joku ryhtyy moisia tekemään olisi varmaan paras jos joko siellä olisi valmiiksi paikat ruuveille (esim. mutterit hepattu peltiin tai kierteet väännetty lattarautaan) tai sitten kehys toimitettaisiin kahdessa osassa, jotta kukin pääsisi itse rakentelemaan haluamansa tukevat kiinnitykset sisään ennen puoliskojen yhteenliimaamista.
Syy miksi se ei ole tullut käyttöön on että kiinnitysruuveja varten ei ole tehty minkäänlaisia inserttejä.
Jos joku ryhtyy moisia tekemään olisi varmaan paras jos joko siellä olisi valmiiksi paikat ruuveille (esim. mutterit hepattu peltiin tai kierteet väännetty lattarautaan) tai sitten kehys toimitettaisiin kahdessa osassa, jotta kukin pääsisi itse rakentelemaan haluamansa tukevat kiinnitykset sisään ennen puoliskojen yhteenliimaamista.
- SuurSyömäri
Ellen väärin muista niin kehyksen sain jäseneltä nro 17 ja pääkaupunkiseutu.... Mutta muistaakseni hän ei itse ollut tehnyt kehystä..JF kirjoitti:Minulla olisi yksi kappale valmiita lasikuituisia tuulilasinkehyksiä, siitä voisi ehkä saada muotit tehtyä. Pitäisikin katsoa sitä sillä silmällä jahka kerkeää. Sen historia on hiukan epämääräinen, ostin sen vuosia sitten SuurSyömäriltä, joka taas oli saanut sen jostain "pohjoisesta". Mene ja tiedä, mutta jossain on ehkä olemassa valmiitkin muotit!
Siiton niin monta vuotta jo ja takana on muutamia varaosien siirtelyjä paikasta toiseen ettei jaksa kaikkea muistaa.... Tossa nyt lähin muistikuva kehyslähteestä.
.
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"
SLCK #28
Kotirappusia kiivetessä tuntui kenkä kauhean raskaalta, sitä sitten siinä ihmettelemään että onkos kenkä noin savessa vai mikä nyt on...
Ei ollut savea vaan tuollanen pikkuruinen beejii oli tarttunut lahkeeseen kiinni...

hallittua joustoa rungossa

Lava ei oikeestaan ollut hirveen pahan näkönen, saattaa EHKÄ tulla jopa joskus myyntiin...

Ei ollut savea vaan tuollanen pikkuruinen beejii oli tarttunut lahkeeseen kiinni...

hallittua joustoa rungossa

Lava ei oikeestaan ollut hirveen pahan näkönen, saattaa EHKÄ tulla jopa joskus myyntiin...
BJ40-79 "museobeejii"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 troopy "SanRomuna"