Kuva Kuva

Taas yksi "pelastettu"(bj45 tällä kertaa)

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
möttis
Viestit: 366
Liittynyt: To Touko 14, 2009 4:21 pm
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja möttis »

On kyllä taas retee peli! Kateeksi käy...
Matias Kotkasaari 050 3373240
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
Avatar
Jul
Viestit: 602
Liittynyt: Su Heinä 17, 2005 6:58 pm
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja Jul »

Siis työkone? Ei dieselveroa ja voi ajaa polttoöljyllä? Hiekkapuhallusvehkeet vaan lavalle ja urakoimaan :mrgreen:
BJ75 1987
# 274
SauliS
Viestit: 79
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 6:05 pm
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja SauliS »

Löytyikö tämä Inkoon nurkilta? Onneksi näitä "parempikuntoisia" yksilöitä näyttää vielä löytyvän niin mä voin raiskata tuon omani hyvillä mielin! :lol:
Avatar
tepa78
Viestit: 715
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 5:59 pm
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja tepa78 »

SauliS kirjoitti:Löytyikö tämä Inkoon nurkilta? Onneksi näitä "parempikuntoisia" yksilöitä näyttää vielä löytyvän niin mä voin raiskata tuon omani hyvillä mielin! :lol:
Kyllä tämä on tästä omalta kylältä, ja ei tätäkään nyt suoranaisesti entisöidä, jonkinlainen visio luuraa päänupissa mikä tästä tulee :D
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
u974hho
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2009 2:47 pm

tuulilasinkehys lasikuidusta.

Viesti Kirjoittaja u974hho »

ipancruiserille tässä vastailen, - Toissa vuonna teetin leveät etulokarit BJ45:seeni Kaverilla Ahvenanmaalla.(Hyvät tuli) Kyselin silloin tuulilasinkehystäkin, kun tuo oma onaika huono vaikkei se päällepäin näy. Sanoi että miksei vois, kun löytyis vaan hyvä jigiksi kelpaava irto-kehys jostakin. jäi sitten juttu sillä kertaa siihen. Mutta jos useampia tarvitsijoita löytyisi, (ja hyvä muotti-aihe), niin luulen että homman saisi liikkeelle. Että silleen, itse olisin kyllä heti ostamassa sellaisen!
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

vieläkö Lasse Ahvenanmaalla duunaa niitä?
Avatar
JF
Viestit: 327
Liittynyt: To Marras 25, 2004 10:37 am
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja JF »

Minulla olisi yksi kappale valmiita lasikuituisia tuulilasinkehyksiä, siitä voisi ehkä saada muotit tehtyä. Pitäisikin katsoa sitä sillä silmällä jahka kerkeää. Sen historia on hiukan epämääräinen, ostin sen vuosia sitten SuurSyömäriltä, joka taas oli saanut sen jostain "pohjoisesta". Mene ja tiedä, mutta jossain on ehkä olemassa valmiitkin muotit!

Syy miksi se ei ole tullut käyttöön on että kiinnitysruuveja varten ei ole tehty minkäänlaisia inserttejä.

Jos joku ryhtyy moisia tekemään olisi varmaan paras jos joko siellä olisi valmiiksi paikat ruuveille (esim. mutterit hepattu peltiin tai kierteet väännetty lattarautaan) tai sitten kehys toimitettaisiin kahdessa osassa, jotta kukin pääsisi itse rakentelemaan haluamansa tukevat kiinnitykset sisään ennen puoliskojen yhteenliimaamista.
Avatar
SuurSyömäri
Viestit: 852
Liittynyt: Su Loka 31, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja SuurSyömäri »

JF kirjoitti:Minulla olisi yksi kappale valmiita lasikuituisia tuulilasinkehyksiä, siitä voisi ehkä saada muotit tehtyä. Pitäisikin katsoa sitä sillä silmällä jahka kerkeää. Sen historia on hiukan epämääräinen, ostin sen vuosia sitten SuurSyömäriltä, joka taas oli saanut sen jostain "pohjoisesta". Mene ja tiedä, mutta jossain on ehkä olemassa valmiitkin muotit!
Ellen väärin muista niin kehyksen sain jäseneltä nro 17 ja pääkaupunkiseutu.... Mutta muistaakseni hän ei itse ollut tehnyt kehystä..

Siiton niin monta vuotta jo ja takana on muutamia varaosien siirtelyjä paikasta toiseen ettei jaksa kaikkea muistaa.... Tossa nyt lähin muistikuva kehyslähteestä.
.

"Almost Ex-Wannabe Cruiserist"

SLCK #28
Avatar
tepa78
Viestit: 715
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 5:59 pm
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja tepa78 »

Kotirappusia kiivetessä tuntui kenkä kauhean raskaalta, sitä sitten siinä ihmettelemään että onkos kenkä noin savessa vai mikä nyt on...

Ei ollut savea vaan tuollanen pikkuruinen beejii oli tarttunut lahkeeseen kiinni... :D 8)

Kuva

hallittua joustoa rungossa :D

Kuva

Lava ei oikeestaan ollut hirveen pahan näkönen, saattaa EHKÄ tulla jopa joskus myyntiin...

Kuva
BJ40-79 "museobeejii"
J6 series "nappisilmä Garu"
BJ45-81 pick up "kompura-auto"
BJ45 troopy "SanRomuna"
BJ45 "pihatraktori rojekti"
Avatar
möttis
Viestit: 366
Liittynyt: To Touko 14, 2009 4:21 pm
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja möttis »

Myyty mulle. Tai ainakin varattu.

Ja nyt on kolmeen vehje.
Matias Kotkasaari 050 3373240
HJ60 -81 Camry ke11 automaatti -86
HJ60 -81 Volvo XC 60 -14
HJ45 -78 Pappatuna -78
HJ45 -80 Pappatuna -76
BJ40 -76
FJ55 -79
#456
burton
Viestit: 340
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2007 12:14 am
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja burton »

:shock: voi runko parkaa! mistäs päin tää löyty? ja helsingis liikkuu joku sininen 45:nen pick-up, et sulla riittää viel puuhaa kunnes kaikki haalittu :D

itse siirryin perus bj-40 malliin, viikonloppunna pitäs viedä tallillle et on tuore hankinta viel itelle.
1979 BJ-40 V8
1978 HJ-45 pick-up swb 2H(t) ex
Vastaa Viestiin