Sivu 2/2

Lähetetty: To Tammi 22, 2009 1:30 pm
Kirjoittaja Antsa
Ohjekirjan mukaan bj 42 3.7 bj 45 4.11

Lähetetty: To Tammi 22, 2009 4:25 pm
Kirjoittaja burton
Antsa kirjoitti:Ohjekirjan mukaan bj 42 3.7 bj 45 4.11
laskepa se välitys niistä rattaista, kyl siel 4.11 on. ainaki itsellä oli ja auto oli BJ-42

Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 1:38 am
Kirjoittaja AnssiK
Onkos kellään kokemusta 61:sestä 4.11 perillä? Hidastuuko metsäkäytössä kuinka paljon, eli mennäänkö 33:silla jo "hiljaa"?

38 tuumasille tarviis varmaan jo ne 4.88 tai jakisvälitykset?

Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 1:01 pm
Kirjoittaja pemaripoju
saman se tekee ku 60 mallis!
vai minkämoisilla kierroksilla 61 pitää ajaa mettäs?

Lähetetty: Ti Huhti 28, 2009 11:24 pm
Kirjoittaja AnssiK
Vakio 61:sellä noin 1000 kierrosta aika sopiva ja se menee kyllä silloin jo helvetin kovaa! 33 tuuman renkailla on turha haaveilla tyhjäkäyntihiipimisestä. Nyt kun omaan hojoon tuli jakis välitettyä hitaalta puolelta 3.05 niin voi tyhjäkäynnilläkin ajaa metsässä. Ei tarvitse luistattaa kytkintä eikä meinaa hampaista pudota paikat!

Vielä kiinnostas kuitenkin käyttäjäkokemukset 4.88 peristä ja 33" renkaista maantiellä?

Lähetetty: Ke Huhti 29, 2009 7:29 am
Kirjoittaja pemaripoju
mulla on tossa hj-60 tyhjäkäynti noin 500 kierrosta. ja sillä nilkuttelen eteenpäin.

Lähetetty: Ke Huhti 29, 2009 11:01 am
Kirjoittaja OPA
ja muistetaan nyt että hj60 on vapari ja paaaljon vääntävämpi alhalla kuin hj61, jossa jostain syystä olemattomat alaväännöt. ja nyt alaväännöllä tarkoitan siinä 500 kierroksen paikkeilla.
ps: hitaus kisassa hj vs bj -> bj meni noin 30% hitaampaa tyhjäkäynnillä.

Lähetetty: Ke Huhti 29, 2009 4:00 pm
Kirjoittaja hj60
OPA kirjoitti:ja muistetaan nyt että hj60 on vapari ja paaaljon vääntävämpi alhalla kuin hj61, jossa jostain syystä olemattomat alaväännöt. ja nyt alaväännöllä tarkoitan siinä 500 kierroksen paikkeilla.
Esikammio vastaan suoraruisku, ja vielä 60:n alipaineohjattu pumppu antaa lisää hönkää itestään ku meinaa puutua.