Kuva Kuva

Tulipa hankittua... Apuva!!

General chat

Valvoja: Käyttäjä

Lakelander
Viestit: 35
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 7:59 pm
Paikkakunta: Loppi

Viesti Kirjoittaja Lakelander »

Niinpä. Näprättäväksihän tämä tulikin. :wink:

Etupään remppa nyt sitten siirtyi ainakin viikolla kun naapurille tuli kiireempiä hommia. Mutta kerkiäähän tämä kunei joka päivä tartte käyttää. Jos saan aikaiseksi otan lisää kuvia tonne albumiin viikonvaihteessa.

Tietääkö joku muu tän historiasta lisää... rekisterinumero on siis OJS-285 ja kun vuosimalli on 1981, niin oisko tohon aikaan vielä tarkoittanut Oulun lääniä? Alkuperäinen väri on varmaan ollut vaaleansininen. :roll:
Pihalla ollaan ja metsään mennään

http://picasaweb.google.com/heikkifjlehtonen/HJ60#
Nikkari
Viestit: 232
Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 12:21 pm
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja Nikkari »

Hyvinhän tuota lienee muuten pidetty, kun näyttää olevan säilynyt samalla, alkuperäisellä tunnuksella kokoajan, eikä kilvitetty uudelleen esim. rekisteristä poiston tai kolarikorjauksen johdosta.

Tokihan nykyisin on taas mahdollista saada sama alkuperäinen tunnus, mikäli se on vapaa. Takavuosina tuo ei ollut niin vaivatonta aina rekisteröintikatsastuksen myötä.
Lakelander
Viestit: 35
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 7:59 pm
Paikkakunta: Loppi

Viesti Kirjoittaja Lakelander »

Joo, kyllähän tuo käy ja liikkuu. Käynnistyykin ihan kivasti vaikka tienoo peittyykin aluksi savupilveen. (Pari rikkinäistä hehkua oottaa vaihtoa) :roll:

Näyttää kuitenkin olevan melko vähäruosteinen. Korjauksia on kyllä tehty miten vain on helpoimmalla päästy... :cry:

Laitoinpa kuvia nettiin. Niihin pääseen allekirjoituksen linkistä. 8)
Pihalla ollaan ja metsään mennään

http://picasaweb.google.com/heikkifjlehtonen/HJ60#
Lakelander
Viestit: 35
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 7:59 pm
Paikkakunta: Loppi

Viesti Kirjoittaja Lakelander »

Naapurin isäntä kävi verstaassaan voimansiirtoa läpi. Uusittua tuli etunapojen pinnapultit ja niistä puuttuvat osat täydennettyä. Samalla meni vaihtoon stefat ja holkit sekä kuskinpuolen olkalaakerit. Etukardaanista selvittiin pelkällä laipan kiristyksellä. Perissä, jako- ja päälaatikossa on nyt tarpeeksi öljyä.

Jakolaatikon stefat pitäisi vaihtaa ja myös kampiakselin takapään stefa. Etukardaanin ristikot voisi kaiketi kans vaihtaa piakkoin.

Pari rikkinäistä hehkutulppaa vaihdettu ja rikkinäisen töötän korvaajaksi on laitettu 6-ääninen sireeni...

Vedenerottimesta tuli pelkkää vettä...
Pihalla ollaan ja metsään mennään

http://picasaweb.google.com/heikkifjlehtonen/HJ60#
Vastaa Viestiin