Luulis ainaki huomaavan kuitenki, ettei cruiseri oo lantikka.itoola kirjoitti:Do-diin...jos nyt sit joku noviisi tutustuu tähänkin topicciin, niin hän joko pelästyy tätä porukkaa ainiaaksi ja kiertää cruiseristit kaukaa tai ryntää sit suin päin mukaan![]()
Menin sitten möhlimään..
Valvoja: Käyttäjä
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Yep...keskitytään olennaiseen...hj60 kirjoitti:Luulis ainaki huomaavan kuitenki, ettei cruiseri oo lantikka.itoola kirjoitti:Do-diin...jos nyt sit joku noviisi tutustuu tähänkin topicciin, niin hän joko pelästyy tätä porukkaa ainiaaksi ja kiertää cruiseristit kaukaa tai ryntää sit suin päin mukaan![]()
Toisaalta nää tälläset topicit on ihan ...vetin hyviä vaikka satunnainen surffaaja saattaa saada hieman kinkyn kuvan tietyistä jäsenistä

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa
----------------------------------------
SLCK #51
Kyllä lähtee

Tai "jaa taisin erehtyä liikkeestä ku oiti Land Cruiseriin ostaa osia eikä Land Roveriin"Cental73 kirjoitti:nuille vois sanoo: " vaikka kilopaskaa, mutta cruiserii tulee...."SuurSyömäri kirjoitti:Ei tuo niin paha oo. Oulun tojotalla kysyvät varaosatiskillä aina että mitäs nyt laitetaan lantikkaan...

Bj-75=Ypyän Mersu
Bj-75=Ypyän Mersu
Otetaankos nella 2008 pikkujouluissa uusiksi,vai vaihdetaanko osia???junebella kirjoitti:Huumoria sitä pittää elämässä olla, muuten tämä kaikki käy ihan liian tylsäksi![]()
Nii ja satunaisille surffaajille tiioksi, ei ne nuo muut oo peewoja, minä vaanTai ne ei ainakaan ilikiä näin julukisesti sitä kertoo, ujoja ovatten
![]()

SLCK #51
Kyllä lähtee
SLCK #51
Kyllä lähtee

Niinpä...junebella kirjoitti:Ooho... Tuopa tuli äkkiä... Vähintään otetaan uusiksi, mutta tuo osien vaihto kuulostaa melekosen houkuttelevalle..
En ennää olis selänpesuorja

SLCK #51
Kyllä lähtee
SLCK #51
Kyllä lähtee

Sopii mulle! Taitaa Nellan selkä olla seuraavissa pikkujouluissa todella puhdasKäyttäjä kirjoitti:Niinpä...junebella kirjoitti:Ooho... Tuopa tuli äkkiä... Vähintään otetaan uusiksi, mutta tuo osien vaihto kuulostaa melekosen houkuttelevalle..
En ennää olis selänpesuorja![]()
![]()
![]()

BJ-40, BJ-45, HJ-60 ja possuja
No jonkun pitää porukasta olla se poikkeevaPanu kirjoitti:Voi jestas Nella näitä sun topikkeja..SLCK:n oma nerdojunebella kirjoitti: Sitä mä vähän ajoin takaa tuolla edellisellä kommentilla. Sieluni silmin nään itteni sidottuna puunsuojaliinalla johokin puuhun ja ukot porukka pieksää vinssinarulla![]()
joopa...