Joulu ale SOR.COM
Valvoja: Käyttäjä
Kesä ale SOR
Kaks pakettia pitkulainen 1,2m ja 1/3 kaljapakin kokonen yhteensä 29 paunaa.Rahti 360 dollaria.Uskon että paketin koolla on merkitystä sekä kuljetus tapa (laiva).Valitsin ekonomi postin.
Pakettien koko
34x24x8 ja 60x11x8 tuumaa jatkoa edelliseen.
Aiemmin kun olen tilannut Sorilta, on tuo Fedexin economykin tullut lentsikalla alle parin viikon, mikä lienee siinä sitä "economya"?
Mutta tämmönen ongelma liittyen Sorin tilaukseen: Tehtiin porukkatilaus Sorille 14. toukokuuta ja heti tuli se tavanomainen kuittausviesti toimitusosoitteineen, tuotelistoineen ym. Vielä tänäänkään ei ole tilaus edennyt, eli ei ole tullut loppusummaa toimituskuluineen ja maksuosoitusta. Johtuneeko siitä alennusmyynnistä, olisiko firmassa ruuhkaa? Nettisivuilla kyllä varoittelivat alennusruuhkista, mutta alkaa olla jo aika pitkä aika.
Mites muilla lähiaikoina tilanneilla, onko tilaus venähtänyt? Kyselyä laitoin viime loppuviikosta, katellaan vastaavatko. Luulisi päälle pari tuhatta dolskua heillekin kelpaavan
.
Mutta tämmönen ongelma liittyen Sorin tilaukseen: Tehtiin porukkatilaus Sorille 14. toukokuuta ja heti tuli se tavanomainen kuittausviesti toimitusosoitteineen, tuotelistoineen ym. Vielä tänäänkään ei ole tilaus edennyt, eli ei ole tullut loppusummaa toimituskuluineen ja maksuosoitusta. Johtuneeko siitä alennusmyynnistä, olisiko firmassa ruuhkaa? Nettisivuilla kyllä varoittelivat alennusruuhkista, mutta alkaa olla jo aika pitkä aika.
Mites muilla lähiaikoina tilanneilla, onko tilaus venähtänyt? Kyselyä laitoin viime loppuviikosta, katellaan vastaavatko. Luulisi päälle pari tuhatta dolskua heillekin kelpaavan

BJ75 1987
# 274
# 274
Juttelin tossa työkaverin kanssa ,mainitti että aikoinaan tavara ei kuulemma lähtenyt Suomeen ennen kuin ISO kontti oli täytetty.Oli joku väli satama (Amsterdam?) kyseessä.Kyseessä laiva rahtaus.Huomasittako SOR tarjouksen? Jokaista 100USD saat 15USD bonusta,kun ostat heidän lahja sekin.Sitte kai tullee SOR klubi alennus 10% vielä lisäksi.
sor tilaus (visa)
Minä tilailin jotakin tavaraa noin 2 vuotta sitten ja vänkäilyn jälkeen tein raha siirron. Nyt viime joulukuussa tilasin jotakin pientä lisää, n 130 usd edestä, niin itse ehdottivat visaa, kun olen heidän "tuttu" rekistereissä.
Nämä kaksi tilaus keikkaa on toimitettu ok.
Nämä kaksi tilaus keikkaa on toimitettu ok.
Kyyllä ne sieltä lopulta tulivat, meinasi vaan venyä tavallista pitemmäksi. Oisko ollut kiireempää sen tarjoushässäkän aikana.
Puoliovet, ovipahvit, kahvoja, lukkoja konepeltiin, korin puslat, perään laakerit, tiivisteet, simmit ja jotain muutakin pienempää

Orikinaali remppalamppu (ei ledejä vaan
)

Puoliovet, ovipahvit, kahvoja, lukkoja konepeltiin, korin puslat, perään laakerit, tiivisteet, simmit ja jotain muutakin pienempää
Orikinaali remppalamppu (ei ledejä vaan

BJ75 1987
# 274
# 274